کد خبر : 177151
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بیرجند افزایش یافت

مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بیرجند افزایش یافت

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: با استقبال مردم از دز سوم واکسن کرونا مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بیرجند افزایش یافت. غلامرضا شریف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مردم با توجه به آگاهی رسانی‌های انجام شده و برداشته شدن محدودیت‌های تزریق، استقبال بی نظیری از تزریق دز

مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بیرجند افزایش یافت

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: با استقبال مردم از دز سوم واکسن کرونا مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بیرجند افزایش یافت.

غلامرضا شریف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مردم با توجه به آگاهی رسانی‌های انجام شده و برداشته شدن محدودیت‌های تزریق، استقبال بی نظیری از تزریق دز سوم داشتند.

وی بیان کرد: پیش از این به طور میانگین روزانه سه تا چهار هزار نفر برای واکسیناسیون، به مراکز مراجعه می‌کردند که این تعداد پس از برداشته شدن محدودیت سنی برای دریافت دز سوم واکسن به بیش از ۵ هزار نفر رسیده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به شیوع سویه اومیکرون و در پی استقبال مردم از واکسیناسیون، مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بیرجند را از دو مرکز به پنج مرکز افزایش داده ایم و در شهرستان‌ها هم از همه ظرفیت برای واکسیناسیون استفاده می‌شود.

شریف زاده با بیان اینکه تاکنون مورد مثبت ابتلا به سویه اُمیکرون در خراسان جنوبی شناسایی نشده است، گفت: تاکنون ۳۵ هزار و ۸۷ نفر معادل ۶.۲ درصد از جمعیت هدف استان دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون مورد مثبت ابتلا به سویه ویروس اُمیکرون در این استان شناسایی نشده است، اظهار کرد: تاکنون در خراسان جنوبی ۵۵۱ هزار و ۷۹۱ نفر دز اول، ۴۸۳ هزار و ۹۶۲ نفر دز دوم و ۴۳ هزار و ۸۷۸ نفر دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

شریف زاده بیان کرد: طبق دستورالعمل جدید افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از تزریق دز دوم واکسن کرونای آنها گذشته باشد، می‌توانند دز سوم را دریافت کنند.

وی یادآور شد: مرکز واکسیناسیون غدیر بیرجند به صورت یکسره، صبح و بعدازظهر و مرکز شعبانیه صبح ساعت هشت تا ۱۲ ظهر و بعدازظهر نیز از ساعت ۱۶ تا هفت عصر به شهروندان و متقاضیان واکسیناسیون ارائه خدمت می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز