کد خبر : 178534
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

چند نفر در ایلام دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند؟

چند نفر در ایلام دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند؟

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد کل واکسیناسیون انجام شده ۸۰۱ هزار و ۸۶۰ دز است که واکسیناسیون نوبت اول انجام شده ۴۱۵ هزار و ۵۹ و بیش از ۸۷ درصد و واکسیناسیون نوبت دوم ۳۵۴ هزار و ۷۱۰ دز و معادل ۷۴.۹ درصد و واکسیناسیون نوبت سوم انجام شده ۳۲ هزار و ۱۰۰

چند نفر در ایلام دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند؟

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد کل واکسیناسیون انجام شده ۸۰۱ هزار و ۸۶۰ دز است که واکسیناسیون نوبت اول انجام شده ۴۱۵ هزار و ۵۹ و بیش از ۸۷ درصد و واکسیناسیون نوبت دوم ۳۵۴ هزار و ۷۱۰ دز و معادل ۷۴.۹ درصد و واکسیناسیون نوبت سوم انجام شده ۳۲ هزار و ۱۰۰ دز است.

دکتر «محمد کریمیان» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط کشور و استان به لحاظ بیماری کرونا پایدار است و روند افزایشی قابل توجهی دیده نمی‌شود و روند پایداری وجود دارد.

وی با اشاره به مشاهده سویه جدید کرونا در کشور ، گفت: در مرز مهران تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود امیکرون به کشور اندیشیده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: از راه‌های مقابله با این سویه جدید، تزریق دوز سوم است که قطعاً ایمنی جامعه را در برابر بیماری افزایش خواهد داد. همچنین در کنار واکسیناسیون، باید رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک در اولویت باشد.

کریمیان ادامه داد:  آذرماه تعداد ۱۰ هزار و ۶۸۷  مورد از افراد مشکوک به کرونا نمونه گیری شده که از این رقم تعداد ۱۰۵۶مورد مثبت اعلام شده و تعداد ۴۸۱نفر نیز در بیمارستانها بستری شده و متأسفانه تعداد ۱۸نفر از هم استانی‌هایمان به واسطه ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

وی گفت: از ابتدای دی تاکنون نیز تعداد ۸۰۲مورد نمونه گیری انجام شده و تعداد ۴۲مورد مثبت کرونا و تعداد ۱۹نفر در بیمارستانهای استان بستری شده و مورد فوتی در مدت ذکر شده نداشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: در مقایسه مورخه ۱۹تا  ۲۵آذرماه نسبت به ۲۶ آذر لغایت ۲دیی؛ تعداد نمونه‌گیری ۵/۸درصد کاهش، تعداد مبتلایان ۹/۶درصد کاهش، تعداد بستری‌ها ۱۹/۵درصد افزایش، تعداد بستری‌ موقت ۲۵/۵درصد افزایش و تعداد فوتی‌ها نیز ۵۰درصد کاهش داشته است.

کریمیان تصریح کرد: تعداد کل واکسیناسیون انجام شده ۸۰۱ هزار و  ۸۶۰ دز است که  واکسیناسیون نوبت اول انجام شده ۴۱۵ هزار و ۵۹  و بیش از ۸۷ درصد و واکسیناسیون نوبت دوم ۳۵۴ هزار و ۷۱۰   دز و معادل ۷۴.۹  درصد و واکسیناسیون نوبت سوم انجام شده ۳۲ هزار و ۱۰۰  دز است.

و ی گفت: میزان پوشش واکسیناسیون جمعیت ۱۲-۱۸سال نوبت اول در استان   ۹۲.۶ درصد و میزان پوشش همین جمعیت در تزریق دوز دوم ۷۴.۹  درصد بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز