کد خبر : 179743
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

7 دی، فرصت جدید ثبت نام در فراخوان دعوت به همکاری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه

7 دی، فرصت جدید ثبت نام در فراخوان دعوت به همکاری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از فراهم آمدن فرصت جدید برای ثبت نام در فراخوان دعوت به همکاری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه تا 7 دی ماه سال جاری خبر داد. عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل

7 دی، فرصت جدید ثبت نام در فراخوان دعوت به همکاری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از فراهم آمدن فرصت جدید برای ثبت نام در فراخوان دعوت به همکاری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه تا 7 دی ماه سال جاری خبر داد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه اداره کل توسعه امورمیانجی گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف، از میان واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و میانجی گری  دعوت به همکاری نموده است، گفت: فرصت جدید ثبت نام این دعوت به همکاری  تا 7 دی ماه جهت علاقمندان فراهم گردیده است.

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به مجموعه مقررات، آیین نامه ها و اسناد بالادستی بخصوص مفاد فصل سوم سند تحول قضائی و آئین نامه میانجی گری در امور کیفری از میان واجدین شرائط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری دعوت به همکاری کرده است، گفت: فرآیند ثبت نام این همکاری تا 7 دیماه ادامه خواهد داشت.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به روش‌های جذب گفت: جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می شود و مجموع ظرفیتهای در نظر گرفته شده برای ۳ حوزه در 26 شهرستان استان سیستان و بلوچستان بیش از 1000  نفرمی باشد.

صفدری در ادامه افزود: در روش آزمونی ۳ نوع آزمون برای جذب برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند در یکی از سه حوزه داوری- داوری تخصصی خانواده و میانجی گری در آزمون ثبت نام نمایند.

وی تاکید کرد: داوطلبان با داشتن حداقل مدرک سطح ۲ حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مرتبط از جمله حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) می توانند برای ثبت نام در آزمونهای داوری عمومی اقدام و  دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته های روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی)  و دارندگان مدرک حداقل سطح 2 حوزه صرفاً مجاز به شرکت در آزمونهای میانجی گری و داوری تخصصی خانواده می باشند.

صفدری  شرط پذیرش در آزمون کتبی را کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون عنوان کرد و گفت: حداکثر ۲ برابر جذب جهت بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به نحوه جذب غیر آزمونی تاکید کرد: برخی از داوطلبان، بدون آزمون و براساس شرائط خاصی که در دفترچه راهنمای ثبت نام به تفصیل شرح داده شده است می توانند نسبت به ثبت نام غیر آزمونی اقدام و مدارک مورد نیاز را بارگزاری نمایند.

وی ادامه داد: در روش جذب بدون آزمون، سوابق تحصیلی، سوابق شغلی و حرفه ای و تطبیق شرائط (ویژه مؤسسات داوری موجود) مورد بررسی قرار می گیرد که این فرآیند توسط مرکز توسعه حل اختلاف انجام میگیرد و پس از انجام محاسبات و امتیازات در نظر گرفته شده، در صورت داشتن شرائط احراز افراد جهت مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  ضمن مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام در بخش‌های آزمونی و غیرآزمون اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: هیئت علمی دانشگاه‌ها در رشته‌هایی که در سطور بالاتر عنوان شده‌اند، وکلای دادگستری، قضات بازنشسته، برخی اعضای شوراها و دبیران شوراهای حل اختلاف و نیز، کسانی که کلینیک‌های روانشناسی، مؤسسات داوری خصوصی ثبت شده (در حوزه‌های تخصصی میانجی‌گری و داوری خانواده) بدون آزمون پروانه داوری دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز