کد خبر : 180899
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

آغاز بارش برف در جاده های شهرستان جیرفت

آغاز بارش برف در جاده های شهرستان جیرفت

ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از باز بودن جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی جیرفت با وجود بارش برف خبر داد. “مجتبی رئیسی” در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شرایط جوی و محورهای کوهستانی  گفت: راهداران ساردوئیه در مناطق کوهستانی مستقر شدند و از

آغاز بارش برف در جاده های شهرستان جیرفت

ایسنا/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از باز بودن جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی جیرفت با وجود بارش برف خبر داد.

“مجتبی رئیسی” در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شرایط جوی و محورهای کوهستانی  گفت: راهداران ساردوئیه در مناطق کوهستانی مستقر شدند و از عصر امروز عملیات تیغ زنی محور هم زمان با بارش برف از سمت هنزا به ساردوئیه با گریدر و دستگاهای نمک پاش در حال انجام است لذا تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در این محور در جریان است.

وی از دپوی شن و نمک مورد نیاز در راهدارخانه جبالبارز و ساردوئیه و آماده‌باش راهداران خبر داد و افزود: با توجه به ادامه ناپایداری‌ها در صورت نیاز به عملیات راهداری با دستگاه‌های شن و نمک‌پاش این اقدام انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به احتمال بارش برف در محور سربیژن _راین و سربیژن _رابر از استقرار گشت‌های راهداری در این محورها خبر داد  و افزود: در حال حاضر ۳ تیم راهداری و ۳۰ نفر نیروی راهدار با ماشین آلات راهداری در محورها مستقر هستند تا جاده ای بسته نشود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد:  لغزندگی محورها دور از انتظار نیست لذا رانندگان قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک‌ها، برف پاکن‌ها، چراغ‌ها، ترمز و لوازم گرمایشی خودرو  به ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

رئیسی با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای عبور و مرور ایمن خودروها در حوزه خدمات رسانی این اداره کل اتخاذ شده است، اظهار کرد: هم اکنون همه محورهای ارتباطی در جنوب کرمان باز و تردد روان در این محورها جریان دارد.

وی از مردم و رانندگان درخواست کرد، مشکلات جاده‌ای را با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا همکاران ما نسبت به رفع مشکل در کمترین زمان اقدام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز