کد خبر : 180720
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

تغییرات اعمال شده در بورس تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

تغییرات اعمال شده در بورس تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تغییر دامنه نوسان از روز گذشته در بازار سرمایه و برخی تغییرات دیگر در مورد حجم مبنا اظهار کرد: این تغییرات که با هدف ایجاد آرامش در بازار گرفته شده است تا اطلاع ثانوی ادامه دارد. به گزارش ایسنا، علی دهقان دهنوی در مراسم رونمایی از

تغییرات اعمال شده در بورس تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تغییر دامنه نوسان از روز گذشته در بازار سرمایه و برخی تغییرات دیگر در مورد حجم مبنا اظهار کرد: این تغییرات که با هدف ایجاد آرامش در بازار گرفته شده است تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، علی دهقان دهنوی در مراسم رونمایی از بازار تامین مالی جمعی و شاخص صکوک فرابورس ایران با تاکید بر این‌که هدف سازمان بورس از تغییر دامنه نوسان ایجاد آرامش در بورس بوده است اظهار کرد: از این تغییرات بازخوردهای خوبی گرفتیم و امیدواریم بتوانیم شرایط با ثبات‌تری را در بازار داشته باشیم.

وی با تاکید بر این‌که روند بررسی، شناسایی و مقابله با تخلفات همیشه در سازمان بورس وجود داشته و با قدرت بیشتری دنبال می‌شود، تصریح کرد: بازار سرمایه توسعه پیدا کرده و حجم معاملات، تعداد فعالان،   نوع حضور فعالین در بازار باید متناسب با این شرایط توسعه پیدا کند و در این راستا باید ابزارهای نظارتی خود را به شکل قوی‌تر و پیشرفته‌تری به کار ببریم و بتوانیم با تخلفات احتمالی هم مقابله کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد این‌که اعلام شده نام ۱۵۰ متخلف بورسی به زودی اعلام خواهد شد، توضیح داد: در سازمان بورس چنین چیزی به ما اعلام نشده است.

دهقان دهنوی با اشاره به تغییرات اعمال شده در بازار سرمایه از روز گذشته اظهار کرد: این تغییرات که با هدف ایجاد آرامش در بازار گرفته شده تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و پس از آن ما شرایط را رصد می‌کنیم و متناسب با شرایط تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که بازار بورس محل عرضه و تقاضا است، تصریح کرد: همیشه تعدادی عرضه‌ کننده و تعدادی تقاضا کننده در این بازار وجود دارند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز