کد خبر : 183074
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

اصفهان محور دو و میدانی کشور شده است

اصفهان محور دو و میدانی کشور شده است

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: جایگاه اصفهان در رشته دو و میدانی بسیار بالا است و اکنون این استان محور دو و میدانی کشور شده است. هاشم صیامی امروز (شنبه- ۲۵ بهمن ماه) در مجمع عمومی سالیانه هیئت دو و میدانی استان اصفهان اظهار کرد: حضور محمدرضا برکت در هیئت دو و میدانی استان

اصفهان محور دو و میدانی کشور شده است 

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: جایگاه اصفهان در رشته دو و میدانی بسیار بالا است و اکنون این استان محور دو و میدانی کشور شده است.

هاشم صیامی امروز (شنبه- ۲۵ بهمن ماه) در مجمع عمومی سالیانه هیئت دو و میدانی استان اصفهان اظهار کرد: حضور محمدرضا برکت در هیئت دو و میدانی استان موجب ایجاد تغییر و تحولات ارزشمندی در این هیئت شد و در حال رسیدن به سال‌های دور دو و میدانی استان هستیم.

وی ادامه داد: تنها در رشته دو و میدانی ۱۵۰ مدال توزیع می‌شود و امروز اگر آمریکا، چین و ژاپن در رنکینگ مدال، شرایط بسیاری خوبی دارند، به دلیل اهمیتی است که به این رشته داده اند و نگاه ارزشمند مدیرکل ورزش و جوانان استان به این رشته قابل ستایش است.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون دو و میدانی خاطرنشان کرد: شک نداریم، اگر رنکینگ یک استان در کشور بخواهد ارتقا پیدا کند، باید مدال‌های دو و میدانی آن استان تغییر کند. ۱۴۷ مدال در ۲۴ ماده در این رشته توزیع می‌شود که در هر ماده دو ورزشکار می‌تواند شرکت کند، در صورتی که در رشته‌های تیمی با هزینه‌های زیاد به یک مدال ختم می‌شود.

وی اضافه کرد: جایگاه اصفهان در رشته دو و میدانی بسیار بالا است، اکنون این استان محور دو و میدانی کشور شده است. قهرمانان بسیار خوبی در استان اصفهان وجود دارند که رکوردهای خوبی به ثبت رسانده‌اند. از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خواهشمندم که دو و میدانی را دریابید. زنگ خطر بزرگی برای ورزش کشور برای رنکینگ بازی‌های آسیایی و المپیک به صدا در آمده است،

صیامی افزود: تنها جایی که می‌توانیم در رنکینگ مسابقات آسیایی و المپیک افتخارآفرینی داشته باشیم رشته دو و میدانی است، دو و میدانی با ۱۴۷ مدال خود می‌تواند خطری که گفته شد را از بین ببرد. یکی از استان‌هایی که می‌تواند در این زمینه کمک کند استان اصفهان است.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: امیدوارم مدیرکل استان سالن تخصصی این رشته را در اختیار هیئت قرار دهد تا ورزشکاران این رشته بتوانند از آن استفاده کنند و قول می‌دهم با قرار دادن این سالن قدم‌های خوبی برداشته شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز