کد خبر : 184889
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

شهید سلیمانی به شهادت لبخند زد / سرداری که به هیچ حزب و گروهی وابسته نبود

شهید سلیمانی به شهادت لبخند زد / سرداری که به هیچ حزب و گروهی وابسته نبود

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهید سلیمانی به معنای حقیقی کلمه، اهل عمل بود و در میدان آتش و خون آنچنان به شهادت لبخند زد و در پاکسازی منطقه از تکفیری‌ها و داعش نقش بی‌بدیلی ایفا کرد. حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا درباره منش و شخصیت شهید سلیمانی، اظهار کرد: درباره شخصیت این

شهید سلیمانی به شهادت لبخند زد / سرداری که به هیچ حزب و گروهی وابسته نبود

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهید سلیمانی به معنای حقیقی کلمه، اهل عمل بود و در میدان آتش و خون آنچنان به شهادت لبخند زد و در پاکسازی منطقه از تکفیری‌ها و داعش نقش بی‌بدیلی ایفا کرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا درباره منش و شخصیت شهید سلیمانی، اظهار کرد: درباره شخصیت این شهید والامقام صحبت‌های زیادی شده است تا آنجایی که مقام معظم رهبری فرمودند: «سلیمانی یک مکتب بود». این تعبیر رهبری به این معناست که راه و روش شهید سلیمانی یک مکتب و در این مکتب، ایمانی است که در آن شک و شبهه‌ای وجود ندارد و به ولایت پایبندی خاصی دارد.

وی افزود: در میدان عمل هم شهید سلیمانی تجلی یک انسان کاملِ وارسته بود، به طوری که جزء یاران صدیق ائمه اطهار بود و زمانی که از شهید سلیمانی صحبت می‌کنیم به یاد یاران امام حسین(ع) در صحرای کربلا می‌افتیم که به مرگ لبخند می‌زدند.

امام‌جمعه موقت اصفهان، تصریح کرد: چند سال پیش که سفری به کربلا داشتم با شهید سلیمانی هم‌سفر و هم‌اتاق بودم و آن صفا و معنویتی که از ایشان می‌دیدیم در نوع خود بی‌نظیر بود. سردار سلیمانی باید برای بنده، مسئولان، جوانان و نیروهای نظامی الگو باشد و همه ما اهل عمل باشیم و از شعار دادن پرهیز کنیم. شهید سلیمانی به معنای حقیقی کلمه، اهل عمل بود و در میدان آتش و خون آنچنان به مرگ لبخند زد و در پاکسازی منطقه از تکفیری‌ها و داعش نقش بی‌بدیلی ایفا کرد.

رهبر گفت: شهید سلیمانی در وصیت‌نامه‌شان از خود به‌عنوان یک سرباز کوچک یاد می‌کند. شهید سلیمانی نامش در ایران و منطقه جاودانه خواهد بود و در آخرت در صف شهدای کربلا است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به هیچ حزب و گروهی وابسته نبود، ادامه داد: تأکید ایشان تنها تداوم راه شهدا و در خط ولایت قرار داشتن بود و همواره بر حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی تأکید داشت. این منش باید الگوی همگان در کشور باشد و مسئولان خط و خط بازی را کنار بگذارند و در خدمت به ملت از هیچ کاری فروگذار نباشیم.

امام‌جمعه موقت اصفهان، افزود: کسانی که امروز در مسند امور هستند باید راه و روش شهید سلیمانی را در پیش بگیرند. خدمت به مردم یک نوع جهاد است و شهید سلیمانی همواره بر این امر تأکید داشت. مسئولانی که پشت میز نشسته‌اند دور خود سیم‌خاردار نکشند و اجازه دهند مردم راحت با آنان ملاقات کنند. نامه امیرمومنان(ع) به مالک اشتر باید یک الگو باشد و باید آن نامه را مبنا قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز