کد خبر : 184980
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

امدادرسانی به ۱۹۳۹ حادثه دیده در بارندگی اخیر فارس

امدادرسانی به ۱۹۳۹ حادثه دیده در بارندگی اخیر فارس

ایسنا/فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارائه خدمات امدادی ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر به بیش از ۱۹۳۹ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی وبرف و کولاک سامانه اخیر بارشی در استان خبر داد. حسین درویشی دوشنبه ۱۳ دی در جمع خبرنگاران با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در فارس از پنجشنبه

امدادرسانی به ۱۹۳۹ حادثه دیده در بارندگی اخیر فارس

ایسنا/فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارائه خدمات امدادی ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر به بیش از ۱۹۳۹ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی وبرف و کولاک سامانه اخیر بارشی در استان خبر داد.

حسین درویشی دوشنبه ۱۳ دی در جمع خبرنگاران با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در فارس از پنجشنبه ۸ دی ماه تا ساعت ۸ صبح روز امروز گفت: ۱۷ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، لامرد، لارستان، داراب، استهبان، جهرم، زرین دشت، فسا، خرامه و نی ریز در این مدت در استان تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

او با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس یک هزار و ۹۳۹ تن از هموطنان استان از خدمات امدادی لازم بهره برده و تعدادی از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر فارس عنوان کرد: در حوادث یاد شده ۹۵ تیم عملیاتی به همراه ۸۲ دستگاه خودرو عملیاتی و ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس شرکت داشته‌اند.

درویشی با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و برنج بین آسیب دیدگان این حوادث، گفت: پتو، موکت، نایلون، والور، حبوبات، قند و شکر، چای، کنسروجات و چادر از جمله اقلام توزیعی در حادثه سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک اخیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس یادآور شد: امدادگران به ۸۵ خودرو درگیر برف و کولاک و گرفتار در جاده‌های امدادرسانی کرده و ۹۰ منزل را توسط پمپ‌های آبکش تخلیه از آب کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز