کد خبر : 185893
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵

حمل یک میلیون و ۴۸۲ هزار تُن بار در جاده های ملایر

حمل یک میلیون و ۴۸۲ هزار تُن بار در جاده های ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از صدور ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ فقره بارنامه طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: میزان تناژ بار حمل شده طی این مدت یک میلیون و ۴۸۲ هزار تُن بوده است.  سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌و گو با ایسنا، با بیان اینکه از

حمل یک میلیون و ۴۸۲ هزار تُن بار در جاده های ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از صدور ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ فقره بارنامه طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: میزان تناژ بار حمل شده طی این مدت یک میلیون و ۴۸۲ هزار تُن بوده است.

 سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌و گو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۵ مورد برگه اضافه تناژ صادر شده است، افزود: صدور ۱۳۳ مورد کارت هوشمند، صدور ۴۶۳ مورد برگه پروانه عبور و صدور ۷۸۶۱ مورد برگه معاینه فنی از دیگر اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل اداره راهداری ملایر به شمار می‌رود.

وی به جابه جائی ۲۱۹ هزار و ۲۳۰ نفر مسافر طی ۱۰ ماهه سال جاری به همت ناوگان حمل و نقل شهرستان در قالب ۲۳ هزار و ۳۶ مورد سفر اشاره کرد و در رابطه با سند اشتغال راهداری شهرستان، افزود: طی مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، سهیمه اشتغال این اداره در سال ۹۹ تعداد ۱۵ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری تاکنون برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد و در سامانه مربوطه ثبت شده است، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما این است که تا پایان سال برای ۶۰ نفر اشتغالزایی کنیم.

صفوی‌زاده در ادامه افتتاح بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر را نمونه‌ای از دستاورد این بخش عنوان کرد و گفت: با حضور جمعی از مسئولین مجتمع خدماتی رفاهی گرین واقع در محور ملایر – آورزمان – نهاوند افتتاح شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با اشاره به اینکه مجتمع خدماتی رفاهی رومیه در محور ملایر – خردمند، با صرف بیش از ۳۹ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه گذاری بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: این مجموعه خدماتی رفاهی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در مجاورت اسلامشهر آق گل و محور ملایر – خردمند احداث شده، افزون بر ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر، تأمین کننده امکانات رفاهی مسافرین این منطقه است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز