کد خبر : 185631
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

فعالیت مدارس در سیستان وبلوچستان به صورت غیرحضوری انجام می شود

فعالیت مدارس در سیستان وبلوچستان به صورت غیرحضوری انجام می شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل بارندگی شدید و صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی، برای جلوگیری از آسیب های احتمالی دانش آموزان تمام فعالیت های آموزشی در تمامی مقاطع در سطح استان به صورت غیرحضوری انجام می شود. به گزارش ایسنا- شهرکی افزود: مردم به هشدارهای هواشناسی توجه داشته

فعالیت مدارس در سیستان وبلوچستان به صورت غیرحضوری انجام می شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل بارندگی شدید و صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی، برای جلوگیری از آسیب های احتمالی دانش آموزان تمام فعالیت های آموزشی در تمامی مقاطع در سطح استان به صورت غیرحضوری انجام می شود.

به گزارش ایسنا- شهرکی افزود: مردم به هشدارهای هواشناسی توجه داشته باشند و از تجمع در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خوداری کنند.

فعالیت سامانه بارشی تشدید خواهد شد

همچنین هواشناسی سیستان و بلوچستان برای برخی از مناطق استان هشدار قرمز صادر کرد و از ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه ۱۳ دیماه به استان خبر داد.

محسن حیدری افزود: هشدارهای نارنجی جوی و دریایی صادر شده قبلی برای مناطق ذکر شده همچنان پابرجاست و صدور هشدار قرمز کنونی از خطر هشدارهای نارنجی پیشین نمی‌کاهد.

وی بارش سنگین تا فوق سنگین باران، در برخی نقاط رگبار و رعد و برقٰ، وزش تندبادهای لحظه ای، احتمال بارش تگرگ و درارتفاعات تفتان و خاش بارش برف، وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در زاهدان و سایر مناطق مرکزی، نوار غربی و جنوب شرق استان از جمله پدیده های غالب این سامانه جدید عنوان کرد و گفت: فعالیت این سامانه تا پایان روز سه شنبه 14 دیماه نیز ادامه خواهد داشت.

حیدری ضمن بیان اینکه سه شنبه در زاهدان شاهد بارش های کم اما وزش باد شدید خواهیم بود ، مناطق تحت تاثیر این سامانه را در روزهای ۱۳ و ۱۴ دیماه به شرح ذیل اعلام کرد:

دوشنبه 13 دیماه: غرب زاهدان، ایرانشهر، بمپور، تفتان، خاش، دلگان، زرآباد، فنوج، نیکشهر، بزمان

سه شنبه 14 دیماه:، سرباز، فنوج، قصرقند، کنارک، نیکشهر، چابهار ،دشتیاری، راسک و زرآباد

عضو کمیته ستاد مدیریت بحران استان اضافه کرد: هموطنان با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، آبگرفتگی معابرعمومی، کاهش دید و لغزنده شدن جاده ها، جاری شدن سیل، مه آلود شدن جاده های کوهستانی، احتمال برخورد صاعقه از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند. از مسافرت های غیرضروری، مسافرت به استانهای همجوار وفعالیت های کوهنوردی بپرهیزند. کشاورزان نیز برای حفاظت از محصولات کشاورزی خود و برداشت و انبار محصولات اهتمام ورزند.

مدیر کل اداره هواشناسی استان با اشاره به احتمال انسداد مسیرهای منتهی به روستاهای دامنه تفتان با توجه به بارش برف سنگین و وقوع خسارت در اثر وزش باد خیلی شدید، به منظور مقابله با رخداد خسارات احتمالی و احتمال وقوع آبگرفتگی با توجه به تداوم بارش ها طی هفته آتی ، بازگشایی آبروها و دهانه پل ها را از جمله اقدامات مهم عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز