کد خبر : 190937
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

کرمانشاه یک استان راهبردی است/ اولویت اول دولت در این استان رفع معضل “بیکاری” است

کرمانشاه یک استان راهبردی است/ اولویت اول دولت در این استان رفع معضل “بیکاری” است

ایسنا/کرمانشاه وزیر کشور از کرمانشاه به عنوان یک استان مهم و راهبردی یاد کرد و افزود: اولویت اول دولت در این استان رفع معضل بیکاری است. احمد وحیدی امروز (۲۰ دی) در بدو ورود به کرمانشاه در فرودگاه بین المللی اشرفی اصفهانی در جمع خبرنگاران هدف از سفر یک روزه خود به کرمانشاه را شرکت در

کرمانشاه یک استان راهبردی است/ اولویت اول دولت در این استان رفع معضل "بیکاری" است

ایسنا/کرمانشاه وزیر کشور از کرمانشاه به عنوان یک استان مهم و راهبردی یاد کرد و افزود: اولویت اول دولت در این استان رفع معضل بیکاری است.

احمد وحیدی امروز (۲۰ دی) در بدو ورود به کرمانشاه در فرودگاه بین المللی اشرفی اصفهانی در جمع خبرنگاران هدف از سفر یک روزه خود به کرمانشاه را شرکت در مراسم معارفه و تکریم استاندار کرمانشاه عنوان کرد و افزود: امروز توفیق پیدا کردیم در خدمت مردم شریف کرمانشاه بوده و در مراسم معارفه و تکریم استاندار این استان شرکت کنیم.

وحیدی از کرمانشاه به عنوان یک استان مهم و راهبردی یاد کرد و افزود: این استان حق بزرگی بر گردن کشور چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن دارد.

وزیر کشور به ظرفیت های بسیار استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: قطعا مردم کرمانشاه با توجه به این ظرفیت ها انتظارات مهم و به حقی دارند که باید برآورده شود.

وحیدی از بیکاری به عنوان مهم ترین معضل این استان یاد کرد و افزود: رئیس جمهور هم در این زمینه تاکید ویژه داشته و به وزارت کشور و استاندار جدید رفع این معضل را تاکید کرده اند.

وزیر کشور گفت: استاندار سابق کرمانشاه هم در این زمینه حرکت کرده و امیدواریم استاندار جدید هم با این اولویت حرکت کند.

وحیدی تاکید کرد: همه باید دست به دست هم داده و برای توسعه همه جانبه و رفع مشکلات این استان تلاش کنیم.

وزیر کشور در پایان از  برنامه ریزی برای سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد و افزود: سفر رئیس جمهور تنظیم خواهد شد و در زمان مناسب به این استان سفر خواهد کرد.

 

فرزند کرمانشاه هستم

به گزارش ایسنا، بهمن امیری مقدم استاندار جدید کرمانشاه هم که با استقبال جمعی از اقشار مختلف مردمی مواجه شد با قدردانی از مردم کرمانشاه گفت: من فرزند کرمانشاه هستم و تمام تلاش خود را برای خدمت به این استان و مردمان آن به کار خواهم گرفت.

امیری مقدم با تاکید بر لزوم رفع هر چه سریعتر مشکلات استان گفت: قطعا برای من ناراحت کننده است که هم استانی هایم مشکلاتی داشته باشد و نتوانم کاری کنم.

وی افزود: پیش از عزیمت به کرمانشاه به زیارت امام رضا (ع) مشرف شده و از ایشان استمداد گرفته که بتوانم برای رفع مشکلات استان با توجه به ظرفیت های بالای این استان تلاش کنم.

وی با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی در استان برای پیشبرد کارها و رفع مشکلات گفت: نگذاریم از کرمانشاه با این عنوان یاد شود که فرزندان آن با هم هماهنگ نیستند. ما همه یکی هستیم و همه باید در کنار هم برای رفع مشکلات استان تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز