کد خبر : 192029
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

بهره برداری از ۳ پروژه پزشکی قانونی مازندران در دهه فجر

بهره برداری از ۳ پروژه پزشکی قانونی مازندران در دهه فجر

ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از بهره برداری از ۳ پروژه این نهاد در دهه فجر امسال خبر داد. علی عباسی صبح یکشنبه در جلسه شورای قضائی که در سالن جلسات دادگستری مازندران به‌صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد از افتتاح و بهره برداری ۳ پروژه پزشکی قانونی در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این پروژها

بهره برداری از ۳ پروژه پزشکی قانونی مازندران در دهه فجر

ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از بهره برداری از ۳ پروژه این نهاد در دهه فجر امسال خبر داد.

علی عباسی صبح یکشنبه در جلسه شورای قضائی که در سالن جلسات دادگستری مازندران به‌صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد از افتتاح و بهره برداری ۳ پروژه پزشکی قانونی در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این پروژها در راستای توسعه خدمات پزشکی قانونی انجام شده است.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی و ساختمانی پزشکی قانونی در استان به مناسبت دهه فجر خاطر نشان کرد: قوه قضائیه یکی از پرمراجعه ترین مراکز در کشور بوده و در این راستای توسعه ساختمان‌های مناسب از ضروریات است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی پزشکی قانونی عنوان کرد: پروژه رامسر از جمله طرح‌های قدیمی بود که امروز افتتاح می‌شود.

عباسی درباره افتتاحیه‌ این طرح‌ها  گفت: مرکز آزمایشگاهی و تشخیصی و تالار تشریح پزشکی قانونی با زیربنای ۳۰۰۰هزار مترمربع از اعتبارات ملی به بهره برداری می رسد، همچنین افتتاح اداره پزشکی قانونی نور با زیربنای ۴۵۰ متر مربع و افتتاح اداره پزشکی قانونی رامسر با زیربنای ۲۰۰ مترمربع را از دیگر پروژه‌ها است.

در ادامه  این جلسه رضا حاج منوچهری گفت:  پزشکی قانونی در کل کشور با سه هزار و ۵۹۰ نفر نیروی انسانی شامل ۸۵۰ پزشک و۲۰۰ نفر پزشکان متخصص به ارائه خدمات می‌پردازند و به عنوان بازوی کارشناسی قوه قضائیه در حال خدمت هستند.

وی افزود: در پزشکی قانونی مازندران با افتتاح پروژه عمرانی، ۶۰ درصد به اعیان فضای فیزیکی و ۸۰ درصد به عرصه فضای فیزیکی پزشکی قانونی افزوده می‌شود.

معاون پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی ادامه داد: در پروژه مرکز مازندران تاکنون بیش از ۱۹ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شد و فاز اول پروژه در هفته قوه قضائیه و فاز دوم دهه فجر افتتاح می‌شود.

منوچهری با اشاره به اینکه هزینه پروژه رامسر بیش از یک میلیارد تومان بوده است، گفت: با افتتاح پروژه‌ها وضعیت استان مازندران از حد متوسط کسوری فراتر می‌رود زیرا اکنون ۵۱ درصد فضاهای فیزیکی پزشکی قانونی و بقیه استیجاری و امانی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر باکمبود ۳۹۲ هزار مترمربع فضای فیزیکی روبرو هستیم، گفت: در حال حاضر متوسط رسیدگی به پرونده‌ها در کمیسیون‌ها حدود دو ماه است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز