کد خبر : 193412
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

تسهیل دسترسی به بیمارستان امام خمینی (ره)

تسهیل دسترسی به بیمارستان امام خمینی (ره)

شهردار منطقه ۶ با اشاره به اجرای دو فاز اصلاح هندسی و یک طرفه شدن خیابان باقرخان از تسهیل دسترسی به بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد. به گزارش ایسنا، مسعود رنجبریان با اشاره به اجرای دو مرحله کارشناسی و عملیات بهسازی ترافیکی در محدوده بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: با توجه به افتتاح مجتمع بیمارستانی “مهدی

تسهیل دسترسی به بیمارستان امام خمینی (ره)

شهردار منطقه ۶ با اشاره به اجرای دو فاز اصلاح هندسی و یک طرفه شدن خیابان باقرخان از تسهیل دسترسی به بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش ایسنا، مسعود رنجبریان با اشاره به اجرای دو مرحله کارشناسی و عملیات بهسازی ترافیکی در محدوده بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: با توجه به افتتاح مجتمع بیمارستانی “مهدی کلینیک” در ماه آینده و همزمان با ایام الله دهه فجر و اضافه شدن بارترافیکی این مجتمع؛ علاوه بر ۵.۲ میلیون متر مربع مساحت مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با حجم جمعیت مراجعه کننده پزشکان، پرسنل بیمارستانی و بیماران و همراهان آنها ، ضرورت ایجاب می کرد تا در ۳ فاز اصلاح هندسی در سطح محدوده برنامه ریزی و پس از کارشناسی اجرایی شود.

وی افزود: در فاز اول با همیاری پلیس راهور تهران بزرگ؛ با دو طرفه کردن خیابان فاطمی؛ معبر ورودی بزرگراه شهید چمران به دکتر فاطمی، دکتر فاطمی تقاطع بعثت و دکتر فاطمی تقاطع جمالزاده بهسازی و مناسب سازی شد.

وی ادامه داد: در فاز دوم و در راستای تسهیل عبور و مرور بیماران، تغییر جهت مسیر امدادی و خط ویژه اتوبوس در خیابان باقرخان طراحی شد. همچنین در جلسات کارشناسی با مدیران بیمارستان امام خمینی (ره) و در راستای رفاه بیماران با اجرای طراحی مسیر ورودی خودروها تا مدخل اورژانس ؛ برپایه گزارشات میدانی و بازخورد گیری این اقدام اثربخشی مطلوبی در ارتقای رضایتمندی بیماران و کیفیت خدمات رسانی به مراجعین داشته است.

شهردار منطقه۶ تاکید کرد: پس از مطالعات ترافیکی در محدوده خیابان‌های فاطمی و باقرخان ، تقاطع‌ها و گره های ترافیکی با توجه به درخواست های چندساله شهروندان و پس از اخذ مجوزات لازم معاونت ترافیک منطقه شش با همکاری پلیس راهور این منطقه در جهت کاهش بار ترافیکی اقدام به اجرای فاز سوم نمود و خیابان باقرخان با تغییر جهت از تقاطع بعثت تا اتوبان شهید چمران یک طرفه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز