کد خبر : 202814
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

دانلود زیرنویس فیلم The Bostonians 1984 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Bostonians 1984 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Bostonians 1984 بوستونی ها یک فیلم درام رمانتیک به کارگردانی جیمز آیوری است که در سال ۱۹۸۴ منتشر شد. فیلمنامه روث پراور جابولا بر اساس رمان آمریکایی بوستونی ها اثر هنری جیمز در سال 1886 ساخته شده است. در این فیلم ونسا ردگریو، کریستوفر ریو، مادلین پاتر و جسیکا تاندی ایفای

دانلود زیرنویس فیلم The Bostonians 1984 بوستونی ها یک فیلم درام رمانتیک به کارگردانی جیمز آیوری است که در سال ۱۹۸۴ منتشر شد. فیلمنامه روث پراور جابولا بر اساس رمان آمریکایی بوستونی ها اثر هنری جیمز در سال 1886 ساخته شده است. در این فیلم ونسا ردگریو، کریستوفر ریو، مادلین پاتر و جسیکا تاندی ایفای نقش می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Bostonians 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Bostonians 1984 در 2 اوت 1984 در ایالات متحده آزاد شد. این فیلم نقدهای قابل احترام و نامزدی جوایز گلدن گلوب، جوایز اسکار و جوایز فیلم آکادمی بریتانیا را دریافت کرد.

زیرنویس فیلم The Bostonians 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Bostonians 1984 یکی از بازیگران بک بی بوستون و رهبر جنبش حق رأی زنان، شیفته ورنا تارانت، یک سخنران جوان الهام بخش می شود و ورنا را به عنوان دستیار، دوست و همراه خود می پذیرد. هنگامی که رابطه دور اولیو برقرار می شود، وکیل شوونیست جنوبی باسیل رانسوم عاشق ورنا می شود و آرزو می کند با او ازدواج کند – تا زن جوان را به آشپزخانه و مهد کودک منتقل کند – الیو و رانسوم خود را در حال رقابت برای محبت های ورنا می یابند. پس از آن خانم تارنت کاریزماتیک باید انتخاب کند که آیا خود را به صومعه سرای آرمان اجتماعی الیو برساند یا تسلیم زندگی شهوانی اما مطیع وعده داده شده توسط رانسوم شود.

زیرنویس The Bostonians 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم بوستونی ها 1984 … هوشمندانه و ظریف و گشوده به تراژدی زیربنایی زنی که نمی داند چه می خواهد، مردی که برایش مهم نیست چه می خواهد، و دختری که به آنچه می خواهد نیاز ندارد.

زیرنویس فیلم بوستونی ها 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس بوستونی ها 1984 در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 15 نقد، 87% امتیاز تایید دارد، با میانگین امتیاز 6.90/10. در متاکریتیک، The Bostonians بر اساس 10 منتقد، امتیاز 59 از 100 را به دست آورده است که نشان دهنده “بررسی های مختلط یا متوسط” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز