کد خبر : 206069
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱:۵۸

دانلود زیرنویس فیلم Laththi 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Laththi 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Laththi 2022 یک فیلم اکشن مهیج به زبان تامیل هندی محصول ۲۰۲۲ است که توسط A. Vinoth Kumar در اولین کارگردانی‌اش نوشته و کارگردانی شده و توسط رامانا و ناندا دورایراج تهیه شده است. از تولیدات رانا در این فیلم ویشال، سوناینا و پرابهو بازی می کنند. موسیقی و موسیقی فیلم توسط

دانلود زیرنویس فیلم Laththi 2022 یک فیلم اکشن مهیج به زبان تامیل هندی محصول ۲۰۲۲ است که توسط A. Vinoth Kumar در اولین کارگردانی‌اش نوشته و کارگردانی شده و توسط رامانا و ناندا دورایراج تهیه شده است. از تولیدات رانا در این فیلم ویشال، سوناینا و پرابهو بازی می کنند. موسیقی و موسیقی فیلم توسط یووان شانکار راجا ساخته شده است، فیلمبرداری توسط بالاسوبرامانیم و بالاکریشنا توتا و تدوین توسط N. B. Srikanth انجام شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Laththi 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Laththi 2022 موروگانانتهام، یک پاسبان پلیس، با همسرش کاویتا و پسر 10 ساله خود راسو که از مشکل خس خس رنج می برد، زندگی می کند، که به ویژه هنگامی که او می ترسد شعله ور می شود. یک روز، Muruganantham به دلیل شکنجه یک غیرنظامی بی گناه، که مظنون به تعرض به دختری به نام Pavithra است، تعلیق می شود، که متعاقباً می میرد. 6 ماه بعد، Muruganantham موفق می شود با کمک DSP Ranganathan محرومیت خود را لغو کند، جایی که او دوباره به وظیفه ملحق می شود.

دانلود زیرنویس فیلم هندی Laththi 2022 یک شب، DIG Kamal به Muruganantham می گوید که مظنونی را برای آزار و اذیت دخترش شکنجه کند. Muruganantham با اکراه مظنون را شکنجه می کند، جایی که مشخص می شود مظنون در واقع Vellai، پسر یک پادشاه مافیایی با نفوذ به نام Guna است. گونا که از شکنجه ولای خشمگین است، موفق می شود در مورد موروگانانتهام بیاموزد و سرسپردگان خود را برای آوردن او می فرستد. Muruganantham و Rasu از دست سرسپردگان Guna فرار می کنند و در یک ساختمان در حال ساخت به دام می افتند. موروگانانتهام جایی برای پنهان شدن راسو پیدا می کند، اما مشخص می شود که راسو حال خوبی ندارد و به دستگاه تنفسی خود که در کیفش نزدیک طبقه همکف ساختمان است نیاز دارد.

زیرنویس فیلم Laththi 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Laththi 2022 تلاش می کند تا به طبقه همکف برسد، اما Vellai و افرادش Muruganantham را به همان روشی که Muruganantham او را کتک زده بود، با یک لثه دستگیر می کنند و می زنند. موروگانانتهام می گوید که قبلاً از ولایی و دخالت او در مرگ پاویترا خبر داشت و همچنین فاش می کند که او عمداً گونا، ولای و سرسپردگانشان را به ساختمان آورده تا انتقام مرگ پاویترا را بگیرد و همچنین مخفیانه اسلحه هایی از تسلیحات ایستگاه پلیس برای حمله آورده است. سرسپردگان پس از افشاگری، موروگانانتهام موفق به فرار می شود و در آنجا مسلسل ها را به راه می اندازد و بیشتر سرسپردگان را می کشد. راسو سعی می کند از ساختمان فرار کند، اما توسط Vellai دستگیر می شود.

زیرنویس فیلم هندی Laththi 2022 راسو زنده به گور می شود و موروگانانتام ناامیدانه پایین می آید و سعی می کند پسرش را پیدا کند. او از افراد Vellai می خواهد که به او بگویند راسو کجاست، که ولا با ضربه چاقو و زخمی کردن Muruganantham پاسخ می دهد. پس از یک فروپاشی عاطفی کوتاه که نگران سرنوشت پسرش است، موروگانانتام می‌تواند راسو را پیدا کند و دستگاه تنفسی را تجویز کند. Muruganantham با لثه خود به سرسپردگان حمله می کند و آنها را با شرارت کتک می زند. او بر سوره غلبه می کند و موفق می شود او را بکشد، قبل از لگد زدن به Vellai از ساختمان، در نتیجه انتقام مرگ پاویترا را می گیرد. Muruganantham دوباره با Rasu متحد می شود، جایی که او به او می گوید که فراموش کند که این حادثه هرگز اتفاق افتاده است، و سپس ساختمان را ترک می کند.

زیرنویس Laththi 2022 - بلو سابتایتل

Logesh Balachandran از The Times of India به این فیلم امتیاز 2.5 از 5 را داد و نوشت: «لاتتی گاهی ضربات محکمی می‌زند، اما تنها چند مورد باعث می‌شود درد واقعی را احساس کنیم». Janani K از India Today امتیاز 2.5 از 5 را به فیلم داد و نوشت: “در کل، Laththi یک فیلم پلیسی متفاوت و در اکثر موارد جذاب است.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز