کد خبر : 206152
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱:۵۰

دانلود زیرنویس فیلم Balzac and the Little Chinese Seamstress 2002 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Balzac and the Little Chinese Seamstress 2002 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Balzac and the Little Chinese Seamstress 2002 زیرنویس فیلم بالزاک و خیاط کوچک چینی یک فیلم درام عاشقانه فرانسوی-چینی محصول سال 2002 است که دیالوگ هایی به گویش سیچوانی کارگردانی شده است. توسط دای سیجی و با بازی ژو ژون، چن کان و لیو یی. این فیلم در 16 مه در جشنواره

دانلود زیرنویس فیلم Balzac and the Little Chinese Seamstress 2002 زیرنویس فیلم بالزاک و خیاط کوچک چینی یک فیلم درام عاشقانه فرانسوی-چینی محصول سال 2002 است که دیالوگ هایی به گویش سیچوانی کارگردانی شده است. توسط دای سیجی و با بازی ژو ژون، چن کان و لیو یی. این فیلم در 16 مه در جشنواره فیلم کن 2002 به نمایش درآمد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Balzac and the Little Chinese Seamstress 2002 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Balzac and the Little Chinese Seamstress 2002 داستان فیلم در دوره ای بین سال های 1971 تا 1974 و در مرحله بعدی انقلاب فرهنگی چین می گذرد. دو پسر شهرستانی در اواخر سالهای نوجوانی خود، لو مین (با بازی چن کان) و ما جیانلینگ (لیو یه)، برای آموزش مجدد به روستایی دورافتاده در استان کوهستانی سیچوان می روند. پس از ورود، پسران در مورد “پیشینه ارتجاعی” خود توسط رئیس (وانگ شوانگ بائو)، رهبر روستا، در حضور سایر روستاییان مورد بازجویی قرار می گیرند. معلوم می شود که پدر لو یک دندانپزشک است که زمانی برای چیانگ کای شک دندان مصنوعی گذاشته بود، در حالی که پدر ما یک پزشک است. رئیس همچنین چمدان های پسران را بررسی می کند و یک کتاب آشپزی را می سوزاند که ادعا می کند بورژوازی است. او می‌خواهد ویولن ما را به آتش بیندازد قبل از اینکه لو متوقف شود، او به دروغ می‌گوید که موتزارت Divertimento KV 334 Ma یک “آهنگ کوهستانی” با عنوان Mozart is Thinking of Chairman Mao است.

دانلود زیرنویس فیلم بالزاک و خیاط کوچک چینی 2002 به این دو پسر خانه اختصاص داده می شود و بلافاصله به کارهای مردم محلی می پیوندند که شامل حمل سطل زباله های انسانی برای کود و همچنین کار در معدن زغال سنگ است. یک روز، دختری جوان، نوه خیاطی از روستای همسایه که همه او را به نام خیاط کوچولو (ژو ژون) می شناسند، به همراه پدربزرگش برای گوش دادن به نواختن ویولن ما به آنجا می آیند. لو و ما با خیاط کوچک دوست می شوند و به زودی هر دو عاشق او می شوند. دختر، بی سواد اما تشنه دانش، و پسرانی که قول می‌دهند او را متحول کنند، نقشه‌ای برای دزدیدن چمدانی پر از رمان‌های ممنوعه ترجمه‌شده غربی از Four-Eyes (وانگ هونگ‌وی) می‌اندیشند، پسر دیگری که در دهکده تحت آموزش مجدد قرار می‌گیرد اما مجبور به بازگشت به شهر لو شروع به خواندن هر روز برای خیاط کوچک می کند، کتاب هایی از جمله کتاب های استاندال، کیپلینگ و داستایوفسکی. اما معلوم شد که مورد علاقه او بالزاک است.

زیرنویس فیلم Balzac and the Little Chinese Seamstress 2002 - بلو سابتایتل

زیرنویس Balzac and the Little Chinese Seamstress 2002 خیاط کوچک به زودی عاشق لو می شود. یک روز در حالی که لو با مرخصی دو ماهه به شهر می رود تا پدر بیمارش را ملاقات کند، به او می گوید که مشکلی دارد اما توضیح نمی دهد. او بعداً به ما اعتراف می کند که باردار است، اما قوانین محدودکننده جمعیت ازدواج قبل از 25 سالگی را ممنوع می کند و سقط جنین بدون گواهی ازدواج غیرقانونی است. ما به شهر سفر می کند تا یک متخصص زنان را پیدا کند که پدرش را می شناسد و از پدرش کمک می خواهد. متخصص زنان متاثر می شود و موافقت می کند که برای انجام یک سقط مخفی به روستا سفر کند. پس از بازگشت لو، زندگی مانند گذشته از سر گرفته می شود.

زیرنویس فیلم بالزاک و خیاط کوچک چینی 2002 با این حال، یک روز خیاط کوچولو که اکنون با ایده های جدیدی که لو و ما به او معرفی کرده اند کاملاً تغییر کرده است، علی رغم درخواست های پدربزرگ و لو، ناگهان تصمیم می گیرد روستا را ترک کند تا به دنبال «یک زندگی جدید» باشد. بعداً، در سال 1974، لو و ما هر دو به شهر بازگشتند. لو بعداً در یک موسسه دندانپزشکی در شانگهای استاد می شود، در حالی که ما به فرانسه نقل مکان می کند و یک ویولونیست حرفه ای می شود. در اواخر دهه 1990، هنگامی که او در اخبار می بیند که ساخت سد سه دره به زودی روستایی را که سه سال در آن گذرانده بود را زیر آب می برد، ما به امید یافتن دوباره خیاط کوچک به عقب برمی گردد. با این حال، تلاش های او بیهوده است و او تنها یک فیلم ضبط شده از روستا و مردم، از جمله رئیس اکنون سالخورده را به ارمغان می آورد. همانطور که ما با دوست قدیمی خود لو در شانگهای ملاقات می کند، دومی به تلاش ناموفق قبلی خود برای جستجوی خیاط کوچک در شنژن و هنگ کنگ اعتراف می کند. فیلم با یک کلیپ خبری از شهرها و روستاهای سیل زده و صحنه ای از این سه که به سال های جوانی شان برمی گردد و نیز در آب غوطه ور شده اند به پایان می رسد.

زیرنویس Balzac and the Little Chinese Seamstress 2002 - بلو سابتایتل

زیرنویس بالزاک و خیاط کوچک چینی 2002 در 29 نوامبر 2005 به صورت DVD در ایالات متحده منتشر شد و توسط Empire Pictures توزیع شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز