کد خبر : 206140
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱:۴۰

دانلود زیرنویس فیلم Down to Earth 2001 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Down to Earth 2001 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Down to Earth 2001 یک فیلم کمدی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۱ به کارگردانی کریس و پل ویتز و نویسندگی کریس راک، لنس کروتر، علی لیروی و لوئیس سی کی. این سومین فیلمی است که بر اساس نمایشنامه هری سگال به نام Heaven Canit (بهشت می‌تواند صبر کند) است که قبل از

دانلود زیرنویس فیلم Down to Earth 2001 یک فیلم کمدی فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۱ به کارگردانی کریس و پل ویتز و نویسندگی کریس راک، لنس کروتر، علی لیروی و لوئیس سی کی. این سومین فیلمی است که بر اساس نمایشنامه هری سگال به نام Heaven Canit (بهشت می‌تواند صبر کند) است که قبل از آن آقای جردن اینجا می‌آید (1941) و بهشت می‌تواند صبر کند (1978). در این فیلم کریس راک در نقش لنس بارتون، یک کمدین که قبل از تمام شدن زمانش در زمین کشته می شود، بازی می کند. به او فرصت دیگری برای ادامه زندگی داده می شود، اما در بدن یک مرد سفیدپوست میانسال ثروتمند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Down to Earth 2001 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Down to Earth 2001 لنس بارتون یک کمدین مبارز است که کاملاً بامزه است و به شخصیت خود مطمئن است، اما نمی تواند استعداد خود را در مقابل تماشاگران به نمایش بگذارد. پس از اینکه یک شب از روی صحنه هو می شود، او در مورد فرصتی از مدیرش، ویتنی دانیلز در تئاتر آپولو می شنود که به دلیل بسته شدن قریب الوقوعش، نمایش خداحافظی دارد. او امیدوار است که فرصتی برای اثبات خود در مقابل تماشاگران واقعی پیدا کند، زمانی که در راه بازگشت به خانه با دوچرخه سواری، لنس توسط سونتی جنکینز پرت می شود. او با یک کامیون برخورد می کند و بلافاصله کشته می شود.

لنس به بهشت آورده می شود، جایی که او با فرشتگان، کینگ و کیز ملاقات می کند، که نشان می دهد لنس قبل از زمان او گرفته شده است، و اگرچه بدن او توسط کامیون نابود شده است، آنها می توانند به لنس کمک کنند تا به زمین بازگردد. آنها پس از مرتب کردن اجساد بسیاری، چارلز ولینگتون سوم، تاجر بسیار ثروتمندی را می یابند که به تازگی توسط همسر و دستیارش وینستون اسکلار در وان خود غرق شده است. لنس تا زمانی که متوجه می شود که سونتی، زنی که قبل از مرگش دیده بود، با دستبند زدن به میز قهوه خانه پنت هاوس به چارلز اعتراض می کند و خواستار حضور چارلز می شود، بی میل است. لنس که این را فرصتی برای آشنایی با او می بیند، با کینگ قرارداد می بندد تا جسد چارلز را موقتاً قرض دهد تا جسد مناسب تری پیدا شود. اندکی بعد، چارلز از مرگ باز می گردد، اما با روح شوخ لنس در درونش. همه به جز فرشتگان و او او را مانند چارلز میانسال، ثروتمند و سفیدپوست می بینند.

دانلود زیرنویس فیلم پایین به زمین 2001 اگرچه چارلز در گذشته محبوب نبود، اما مردم و نزدیکترین افراد به چارلز تغییری در شخصیت او مشاهده کردند. او از یک میلیاردر اسنوب به یک بشردوست تبدیل می شود، از جمله افزایش حقوق به خدمتکار واندا. علیرغم اتفاقات اخیر، لنس به دنبال رویاهای کمدی خود از طریق چارلز ادامه می دهد و با مدیر قدیمی خود ویتنی تماس می گیرد و او را متقاعد می کند که لنس تناسخ یافته است. از طریق بسیاری از لحظات و مسائل طنز، او باعث می شود سونتی عاشق او شود.

زیرنویس فیلم Down to Earth 2001 - بلو سابتایتل

زیرنویس Down to Earth 2001 خیلی زود، چارلز توسط یک قاتل اجیر شده به قتل می رسد. با اجرای قراردادی که لنس و کینگ قبلاً تنظیم کرده بودند، کینگ و کیز لنس را می فرستند تا دوباره به عنوان جو گای، یک کمدین بزرگ و نامزد قابل قبول تر، که در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست بدهد، دوباره به زمین بازگردد. جو از این تصادف سالم برمی گردد، حالا با روح لنس.

زیرنویس فیلم پایین به زمین 2001 کینگ و کیز پس از اجرای موفقیت آمیز در آپولو و برقراری ارتباط مجدد با ویتنی، به لنس اطلاع می دهند که پس از مکالمه فعلی آنها، او یا زندگی گذشته خود را به یاد نخواهد آورد، اما شخصیت او باقی خواهد ماند. پس از رفتن آنها، او دوباره با ویتنی ارتباط برقرار می کند و پس از ملاقات با ویتنی برای اولین بار به عنوان جو گای، دوباره عاشق او می شود.

زیرنویس Down to Earth 2001 - بلو سابتایتل

زیرنویس پایین به زمین 2001 در روتن تومیتوز، فیلم بر اساس نقدهای 96 منتقد، امتیاز 20 درصد را به خود اختصاص داده است، با این اتفاق نظر: “کریس راک آرام نمی تواند فیلمنامه ضعیفی را زنده کند، زیرا فیلم از یک گیج به دیگری می رود.” در متاکریتیک، که میانگین وزنی از 100 را به نقدهای منتقدان اصلی می‌دهد، فیلم بر اساس 28 نقد، میانگین امتیاز 34 را دریافت کرد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً نامطلوب» است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز