کد خبر : 206150
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱:۴۸

دانلود زیرنویس فیلم Marlowe 1969 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Marlowe 1969 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Marlowe 1969 زیرنویس فیلم مارلو یک فیلم نئو نوآر آمریکایی محصول 1969 است که جیمز گارنر در نقش فیلیپ مارلو، کارآگاه خصوصی ریموند چندلر بازی می‌کند. این فیلم به کارگردانی پل بوگارت توسط استرلینگ سیلیفانت بر اساس رمان خواهر کوچک چندلر در سال 1949 نوشته شده است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک

دانلود زیرنویس فیلم Marlowe 1969 زیرنویس فیلم مارلو یک فیلم نئو نوآر آمریکایی محصول 1969 است که جیمز گارنر در نقش فیلیپ مارلو، کارآگاه خصوصی ریموند چندلر بازی می‌کند. این فیلم به کارگردانی پل بوگارت توسط استرلینگ سیلیفانت بر اساس رمان خواهر کوچک چندلر در سال 1949 نوشته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Marlowe 1969 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Marlowe 1969 چشم خصوصی لس آنجلس فیلیپ مارلو توسط زنی از کانزاس به نام اورفامای کوئست استخدام می شود که به شدت از او می خواهد برادرش اورین را پیدا کند. پس از جستجوی مارلو در اتاق هتل سابق اورین، منشی میز، هاون کلاوزن را می‌بیند که با یک یخ‌چین و صفحه‌ای از دفترچه ثبت‌نام پاره شده است. بلافاصله پس از آن، مارلو از مهمان هتل، گرانت هیکس، تماس گرفت، که با عصبانیت از او التماس می کند که یک روز چیزی را نگه دارد. زمانی که مارلو به محل زندگی خود می رسد، هیکس را می بیند که یک کلنگ یخ در گردنش دفن شده است و با زنی نقابدار مواجه می شود که مارلو را بیرون می زند و می گریزد. مارلو اتاق را جستجو می کند و یک بلیط برای یک فیلم عکاسی پیدا می کند.

مارلو رد زن نقابدار را به یک ستاره سینما، ماویس والد، و دوستش، رقصنده عجیب و غریب دولورس گونزالس می‌بیند. او به والد مشکوک است که در قتل یک باج‌گیر که عکس‌هایی از ملاقات او با رئیس اوباش، سانی استیل گریو دارد، نقش داشته است و به او کمک می‌کند که او رد می‌کند. استیل گریو چندین تلاش ناموفق برای ترساندن مارلو از پرونده انجام می دهد.

دانلود زیرنویس فیلم مارلو 1969 با کمک مامور والد، مارلو می‌تواند والد و استیل گریو را از قتل‌های یخ‌چین پاک کند. اورفامای به او می گوید که برادرش در کلینیک دکتر وینسنت لاگاردی اقامت دارد. مارلو با دکتر روبرو می شود که او را با سیگاری آرام می بخشد. مارلو در طول شب به اطراف می‌آید و همچنان گیج‌آلود، کلینیک را جستجو می‌کند. او صدای شلیک گلوله را می شنود و به طور تصادفی با یک اورین مجروح مرگبار برخورد می کند. مارلو عکسی پیدا می کند که نشان می دهد والد، اورین و اورفامای خواهر و برادر هستند. این مارلو را متقاعد می کند که اورین باج گیر و قاتل بوده است.

زیرنویس فیلم Marlowe 1969 - بلو سابتایتل

زیرنویس Marlowe 1969 اورفامای مارلو را سرزنش می کند که مدت زیادی در جستجوی اورین بوده است. مارلو عکس‌ها و نگاتیوها را از بین می‌برد و سپس با دولورس ملاقات می‌کند که به او می‌گوید والد می‌خواهد او را ببیند. مارلو در طی سوار شدن به عمارت استیل گریو متوجه می شود که دولورس و استیل گریو زمانی درگیر رابطه عاشقانه ای بوده اند. مارلو والد و استیل گریو دلسرد را مرده می یابد. او به او می گوید که استیل گریو را به این دلیل کشته است که برادرش را کشته است. برای حفظ شهرت والد، مارلو همه چیز را طوری تنظیم می کند که انگار استیل گریو خودکشی کرده است، هرچند پلیس فریب نمی خورد.

مارلو اورفامای را در حال جستجوی خانه اش می گیرد و او به او می گوید که قبلاً عکس ها و نگاتیوها را از بین برده است. والد از راه می رسد و درگیری شدید نشان می دهد که اورفامای از نقشه باج خواهی اورین خبر داشت. او متعاقباً در ازای یک هزار دلار به استیل گریو گفت که کجا اورین را پیدا کند و از مارلو خواست تا مانع از آسیب رساندن استیل گریو به اورین شود. مارلو دعوا را به هم می زند و به اورفامای می گوید که به کانزاس برگردد. در یک گفتگوی حساس با والد، او اعتراف می کند که وانمود کرده است که استیل گریو را کشته است تا از اورفامای محافظت کند، کسی که فکر می کرد او را کشته است.

زیرنویس فیلم مارلو 1969 با گاوصندوق مخفی والد، مارلو با دولورز مشکوک می شود که او شریک جنایت اورین بوده و زمانی با دکتر لاگاردی ازدواج کرده است. او که هنوز عاشق استیل گریو بود، می خواست والد را به زور از او دور کند. اورین هیکس و کلاوزن را به قتل رساند زیرا هیکس می خواست این طرح را در دست بگیرد و کلاوزن معتاد به مواد مخدر بیش از حد ناپایدار بود. دولورس به همه چیز اعتراف می کند، اما معتقد است که مارلو آنقدر به والد علاقه دارد که نمی تواند آنچه را که می داند به پلیس بگوید. هنگامی که مارلو با پلیس تماس می گیرد، دولورس توسط لاگاردی به ضرب گلوله کشته می شود و سپس خود را می کشد. مارلو قبل از رسیدن پلیس باشگاه را ترک می کند.

زیرنویس Marlowe 1969 - بلو سابتایتل

زیرنویس مارلو 1969 این فیلم در اروپا 375668 بلیت در اسپانیا و 120408 بلیت در فرانسه فروخت که در مجموع 496076 بلیت در اسپانیا و فرانسه فروخته شده است. عملکرد این فیلم در باکس آفیس در آمریکای شمالی در حال حاضر مشخص نیست. این فیلم بر اساس 8 نقد، امتیاز 63% را در Rotten Tomatoes کسب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز