کد خبر : 206207
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۳:۰۹

دانلود زیرنویس فیلم Plan 75 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Plan 75 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Plan 75 2022 زیرنویس فیلم پلان ۷۵ یک فیلم درام ژاپنی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی چی هایاکاوا با بازی چیکو بایشو، هایاتو ایزومورا و استفانی آریان است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Plan 75 2022 این فیلم در 20 مه 2022 در بخش Un Certain Regard هفتاد و پنجمین

دانلود زیرنویس فیلم Plan 75 2022 زیرنویس فیلم پلان ۷۵ یک فیلم درام ژاپنی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی چی هایاکاوا با بازی چیکو بایشو، هایاتو ایزومورا و استفانی آریان است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Plan 75 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Plan 75 2022 این فیلم در 20 مه 2022 در بخش Un Certain Regard هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن اکران شد. این فیلم همچنین برنده جایزه ویژه در رقابت دوربین طلایی شد. این فیلم در 17 ژوئن در ژاپن اکران شد. این فیلم در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار به عنوان بهترین فیلم بلند بین المللی از ژاپن انتخاب شد.

دانلود زیرنویس فیلم پلان ۷۵ 2022 استودیو تی بی ای، توزیع کننده فیلم، حق پخش فیلم را در فیلیپین، یکی از کشورهای سازنده این فیلم، به دست آورده بود.

زیرنویس فیلم Plan 75 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Plan 75 2022 مجله Slant به این فیلم 3 ستاره از 4 امتیاز داد و نوشت: “Hayakawa Chie با دقتی خیره کننده فرهنگی را آشکار می کند که به نظر می رسد تقریباً بسیج شده است تا روح خود را از بین ببرد.” استفانی بانبری از ددلاین هالیوود نوشته است که “از نظر سبکی، کمی شبیه به یک فیلم آموزشی به نظر می رسد. معنی این – درخشش این فیلم – این است که هایاکاوا می تواند ایده نابود کردن یک نسل را در حدود یک چهارم آن به طور قابل توجهی عادی جلوه دهد. یک ساعت، چیزی برای تأمل در خود.” تیم گریرسون از اسکرین دیلی نوشت که این فیلم “ممکن است به نظر برسد که در مورد پیری است، اما به طور دقیق تر در مورد اهمیت جامعه است”.

زیرنویس Plan 75 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم پلان ۷۵ 2022 جیمز هادفیلد از ژاپن تایمز به این فیلم 4 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت که “با پیشرفت فیلم، یک حس بی حسی به وجود می آید. اما هایاکاوا حاضر نمی شود با یک نت قاطعانه ضعیف به پایان برسد – و در صحنه پایانی دلهره آور آن، ” پلان 75 به چیزی نزدیک به ظهور می رسد.” کلارنس تسویی از ساوت چاینا مورنینگ پست نیز به این فیلم 4 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت: «در طول فیلم، هایاکاوا به جای توضیح، به طور ضمنی اشاره می کند، و این درایت، طرح 75 را با قدرتی القا می کند که فرد انتظار دارد محکومیت تلخی را برای دوران دردسرسازمان داشته باشد. ” جیدن اس. تامپسون از هاروارد کریمسون نیز به این فیلم 4 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت که «با نوشته‌ها و اجراهای درون‌گرایانه‌اش ارزش ذاتی زندگی انسان را حفظ می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز