کد خبر : 208624
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

زندگینامه پرحاشیه شاهین بنان + عکس خانومش

زندگینامه پرحاشیه شاهین بنان + عکس خانومش

  یکی از خواننده های جوان کشور ما که متولد دهه هفتاد است شاهین بنان نام دارد. او با انتشار تک آهنگ هایی به صورت صوت و ویدیو کلیپ و انتشار آنها در شبکه های اجتماعی توانست به شهرت خاصی دست پیدا کند. شاهین بنان بیشتر سعی اش بر این است که فعالیت های مجازی

 

یکی از خواننده های جوان کشور ما که متولد دهه هفتاد است شاهین بنان نام دارد. او با انتشار تک آهنگ هایی به صورت صوت و ویدیو کلیپ و انتشار آنها در شبکه های اجتماعی توانست به شهرت خاصی دست پیدا کند. شاهین بنان بیشتر سعی اش بر این است که فعالیت های مجازی خودش را خودش به جلو پیش ببرد. 

البته در این راستا با رسانه های مختلفی ارتباط داشته است و همین توانست به او اعتبار خاصی بدهد تا بدون برخی مشکلات بتواند به انجام کارهای هنری اش ادامه دهد. همچنین او توانست در سال 1398 با همکاری مسعود جهانی آهنگی به نام عاشق نشدی را به بازار موسیقی ایران عرضه نماید.

 در خصوص آهنگ عاشق نشدی باید این مورد را نیز ذکر کنیم که بعد از اینکه او آهنگ مورد نظرش را انتشار داد در ایران و سایر نقاط جهان این آهنگ مثل یک بمب صدا کرد. به طوری که خیلی از افراد سعی داشتند تا دابمسش های زیادی در این خصوص درست کنند. 

همچنین رسانه هایی مثل رادیو جوان نیز اهنگ این خواننده را پخش نموده است و در سایر رسانه های اجتماعی نیز شاهین بنان توانست با ارائه بهترین آهنگها به یک آرتیست حرفه ای در خصوص آهنگ سازی و ترانه سرایی و خوانندگی تبدیل شود.

 شاید خیلی از عزیزان فکر کنند که شاهین بنان با موسیقی دان کلاسیک یعنی غلامحسین بنان ارتباطی دارد که در این بابت باید بگوییم که هیچ گونه نسبتی بین شاهین بنان و غلامحسین بنان وجود ندارد و فقط یک شباهت اسمی است که توانسته کمی سوتفاهم را بین افراد در شبکه های اجتماعی ایجاد کند. در سال 98 نیز شاهین بنان باز آهنگی به نام صداش کنی را با همکاری مسعود جهانی ساخت و به بازار موسیقی ایران ارائه داد. به طوری که این آهنگ هم مثل سایر آهنگ ها مثل بمب درجهان صدا کرد و بر محبوبیت شاهین بنان افزود.

 از شاهین بنان مصاحبه های زیادی انجام شده است که در این خصوص  میتوانیم به مصاحبه مهران مدیری از او اشاره کنیم که در برنامه دورهمی این اتفاق به طرز شگفت انگیزی رخ داد. در سال 2021 او یکی از با احساس ترین آهنگ هایش را به نام چشمای دریایی( چال رو گونت) را انتشار داد. که شما می توانید ویدیو کلیپ این آهنگ را از یوتیوب مشاهده کنید. همچنین آهنگ های پراحساس این خواننده خوش صدا باعث شده تا طرفداران زیادی در ایران و سایر جهان بدست آورد.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی شاهین بنان، خواننده خوش صدای کشورمان پرداختیم که متولد دهه هفتاد می باشد. باتوجه به این که سن کمی دارد مثل سایر خواننده های دهه هفتادی توانست قله های موفقیت را در کمترین زمان با همکاری با بسیار از غول های موسیقی ایران میسر سازد. همچنین آهنگ چال روی گونت از شاهین بنان توانست بعد از انتشار در شبکه های اجتماعی غوغا کند.

 شما عزیزان می توانید برای دانلود آهنگ های شاهین بنان به وب سایت ته آهنگ مراجعه نمایید و با هر کیفیتی که میخواهید آهنگ های ایشان را دانلود نمایید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز