کد خبر : 208691
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

آشنایی با خدمات شبکه رایانه کمک

آشنایی با خدمات شبکه رایانه کمک

  امروزه با توجه به گسترش روز افزون استفاده از اینترنت و شبکه های کامپیوتری در ادارات، موسسات و سازمان ها، شاهد ارائه خدمات شبکه که شامل، نصب و راه اندازی شبکه و همچنین نگهداری شبکه توسط افراد متخصص می باشد هستیم. همچنین با توجه به وابسته بودن شرکتها و سازمانها به شبکه های کامپیوتری

 

امروزه با توجه به گسترش روز افزون استفاده از اینترنت و شبکه های کامپیوتری در ادارات، موسسات و سازمان ها، شاهد ارائه خدمات شبکه که شامل، نصب و راه اندازی شبکه و همچنین نگهداری شبکه توسط افراد متخصص می باشد هستیم. همچنین با توجه به وابسته بودن شرکتها و سازمانها به شبکه های کامپیوتری و ارتباطات اینترنتی و ارزشمند بودن اطلاعات و دارایی های آنها، اعتماد و اطمینان شخص به شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه های کامپیوتری، مهم می باشد. 

شرکت رایانه کمک یکی از شرکتهای معتبر ارائه خدمات پشیبانی شبکه است شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان شبکه از طریق تلفن  0217129با ما در ارتباط باشید که در صورت نیاز سرویس خدمات شبکه برای شما ثبت میشود تا کارشناسان پشتیبان به صورت حضوری به محل اعزام شوند و کارهای لازم را انجام دهند.

انواع خدمات شبکه

زمانی که شما درخواست یک سرویس شبکه ای را ثبت میکنید انتظاراتی از این ثبت درخواست خود دارید که در ادامه به این انتظارات که در واقع همان انواع خدمات شبکه ارائه شده توسط شرکت رایانه کمک است  اشاره میکنیم.

خدمات پسیو شبکه

خدمات پسیو شبکه، از نوع خدمات شبکه ای می باشد که توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه در اختیار سازمان ها و شرکت های مختلف قرار می گیرد. این نوع خدمات شامل موارد زیر است:

  • نصب و راه اندازی سوئیچ ها و روترها
  • راه اندازی اتاق سرور و نصب تجهیزات
  • کابل کشی برق
  • ارائه تجهیزات شبکه ای اعم از روترها، سوئیچ ها، فایروال، سرور، رک
  • طراحی و راه اندازی شبکه های ( LAN، WAN ، MAN)
  • نصب دوربین‌های مداربسته تحت شبکه
  • تست سخت افزاری شبکه  و اطلاع از صحت کارکرد

خدمات اکتیو شبکه

خدمات اکتیو شبکه شبکه شامل موارد زیر است:

  • راه اندازی سیستم مانیتورینگ و ترافیک شبکه
  • راه اندازی و پشتیبانی سرورهای مبتنی بر ویندوز و کلاینت های شبکه شامل اموری مانند(بازیابی رمز فراموش شده ویندوز،تعویض ویندوز،نصب نرم افزار و …) 
  • مجازی سازی نرم افزار ها  و پیکربندی نرم افزارهای کنترل پهنای باند اینترنت و شبکه
  • راه اندازی سرور و دامین، فایل سرور، سرور پشتیبان، ایمیل داخلی

خدمات امنیت شبکه

همان طور که می دانید خدمات شبکه دارای طیف وسیعی از خدمات است که می تواند حوزه های وسیعی از خدمات کامپیوتری و اینترنت را در این دسته قرار داد.
خدمات شبکه اینترنت در شرکت ها و سازمان های به عنوان یک بستر ارتباط درون و برون سازمانی به منظور انتقال اطلاعات و همچنین مدیریت کلی و جزئی در سازمان اهمیت فراوانی دارد. این خدمات شامل موارد زیر است:

  • راه اندازی ایمیل سرور اختصاصی
  • نصب پرینتر و نصب راه اندازی دیوایس های جانبی تحت شبکه
  • ارائه بهترین راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری امنیت شبکه
  • راه اندازی مدیریت کنترل پهنای باند اینترنت
  • پیکربندی شبکه و کابل کشی
  • راه اندازی سرور بک آپ

بنر 2

خدمات پشتیبانی شبکه ای از راه دور

خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور، به شکل و روش های گوناگونی صورت می گیرد، به طوری که به فرد اجازه دسترسی به کامپیوتر یا شبکه از یک فاصله جغرافیایی را می دهد. دسترسی از راه دور به کاربران این امکان را می دهد تا به سیستم های که به آن نیاز داریم در زمان خاصی از لحاظ فیزیکی بسیار دور است، متصل شویم. همچنین بسیاری از مشکلات شبکه و بروزرسانی های نرم افزاری جز مواردی می  باشند که نیاز به حضور فیزیکی نداشته و به راحتی میتوان از راه دور نیز این مشکلات را بررسی و برطرف کرد. خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور به سه روش اصلی تقسین می شون که شامل:

  • از طریق تماس تلفنی
  • طریق ابزارهای ریموت
  • از طریق اینترنت و ثبت تیکت که در ادامه این سه روش را شرح خواهیم داد. 

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه از طریق تماس تلفنی

پشتیبانی از طریق تماس تلفنی یکی از قدیمی ترین راههای خدمات شبکه ای است که در تمامی کسب  کارها از ضرورت خاصی برخوردار است. پشتیبانی مشتریان از جنبه های اساسی خدمات رسانی به کاربران محسوب می شود و کارفرما باید با توجه به افزایش سطح انتظارات مشتریان، امکاناتی را برای آنان در نظر بگیرد و خدماتی را ارائه دهد که در مجموعه های دیگر با چنین کیفیتی ارائه نشده باشد.

شرکت رایانه کمک با بهره گیری از کارشناسان خبره در زمینه پشتیبانی شبکه و سالها تجربه در حوزه حل مشکلات کامپیوتری از طریق تلفن میتواند در اسرع وقت یاری رسان شما بوده و مشکلات نرم افزاری شبکه شما را به راحتی برطرف کند. 

خدمات پشتیبانی از طریق ابزار ریموت

یکی دیگر از راهکارهای ارائه خدمات شبکه از راه دور، ابزار  و نرم افزارهای ریموت دسکتاپ است. این نرم افزارها مانند anydesk، teamviewer و… دیگر ابزارها به کاربران کمک می کند که بتوانند از راه دور به سیستم های دیگر متصل شوند و کامپیوترهای مختلف را از راه دور کنترل کنند. کارشناسان رایانه کمک نیز با بهرگیری از بهترین و ایمن ترین ابزار های ریموت دسکتاپ می توانند به صورت همزمان به چند سیستم شبکه شما متصل شده و به شکل گروهی مشکلات مختلف نرم افزاری سیستم های درون شبکه را بررسی و مرتفع کنند.

خدمات پشتیبانی شبکه از طریق اینترنت و ثبت تیکت

در روش ثبت تیکت که از طریق سایت برای کارشناسان شبکه ارسال می شود ، یک تیکت از طریق سایت های پستیبانی ثبت شده و سپس کارشناسان پشتیبان آن را مورد بررسی قرار می دهند و در صورتی که امکان ارائه خدمات از راه دور وجود داشت از طریق ابزار های ریموت و یا تماس تلفنی و یا روش های دیگر نسبت به حل مشکل اقدام می شود. در غیر این صورت با هماهنگی قبلی نسبت به ارسال کارشناس حضوری برای حل مشکل شبکه و ارائه دیگر خدمات شبکه اقدام می شود.

C:\Users\Mahdieh Derakhshani\Desktop\بنر1.jpg

سخن آخر

شرکت رایانه کمک در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر، سال های طولانی به فعالیت پرداخته و تجربه کسب کرده است. برای اینکه بتواند خدماتی با کیفیت عالی برای کاربران خود ارائه دهد، کارشناسان فعال در این شرکت، در کار خود بهترین بوده و به صورت حرفه ای در این مجموعه، فعالیت می کنند.  شما می توانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز