کد خبر : 208698
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

قزوین در استفاده از بانوان برای سمت‌های مدیریتی استانی منحصر به فرد است

قزوین در استفاده از بانوان برای سمت‌های مدیریتی استانی منحصر به فرد است

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در اولین کنگره بانوان تأثیرگذار استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات مربوط به زنان و مسائل مرتبط با این مقوله از جمله موضوعاتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی در کانون توجه بوده ولی در ایام اخیر و اتفاقاتی که در ماه‌های گذشته افتاد

قزوین در استفاده از بانوان برای سمت‌های مدیریتی استانی منحصر به فرد است

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در اولین کنگره بانوان تأثیرگذار استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات مربوط به زنان و مسائل مرتبط با این مقوله از جمله موضوعاتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی در کانون توجه بوده ولی در ایام اخیر و اتفاقاتی که در ماه‌های گذشته افتاد یک شرایط ویژه‌تر و خاص‌تری به وجود آورد.

استاندار قزوین افزود: تصور دشمنان بر این بود که می‌توانند با توجه ویژه‌تر به مقوله زن و با باور غلط خود، این موضوع را به عنوان گسست اجتماعی مورد توجه قرار دهند و بر ساختار مدعی بر حقوق زنان آسیب وارد کنند، ولی یکبار دیگر در برنامه‌های خود شکست خوردند.

وی عنوان کرد: اتفاقاتی که در اغتشاشات اخیر افتاد، مدون، منظم و از پیش طراحی شده با محوریت زن بود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب کارِ ویژه‌ای صورت گرفته بود ولی نتایج اقدامات نشان داد برداشتی که از مقوله زن در نظام جمهوری اسلامی می شود متفاوت با برداشت دشمنان است و جمهوری اسلامی ایران در خصوص حقوق زنان در دنیا در موضع مدعی قرار دارد و باور بر این است که دنیا باید توجه بیشتری به مقوله حقوق زنان داشته باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: حجم هزینه کرد و اقداماتی که در اغتشاشات اخیر رقم خورد با خروجی که برای دشمنان به همراه داشت حاکی از شکستی بود که از ملت ایران و به ویژه بانوان انقلاب اسلامی خوردند و یکبار دیگر تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: کسانی که به دنبال گسست در جامعه ایران بودند امروز با گسست، تقابل و دشمنی همراه شدند و این موضوع جز با توفیق الهی و بصیرت مردم و بانوان به دست نیامده است.

وی بیان کرد: تمام فعالیت‌های بانوان در دستگاه‌های مدیریتی محدود نمی‌شود و بانوان در فضای بیرون دولت هم نقش آفرینی ویژه‌ای داشته‌اند.

اعلایی گفت: ایجاد ساختارهای رسمی برای فعالیت‌های اجتماعی یکی از فرصت‌هایی است که بانوان فعال می‌توانند دنبال کنند و حتی با تشکیل سمن‌ها در جهت ارتقاء و تعالی جامعه قدم بردارند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا ‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز