کد خبر : 208703
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۰۱

آشنایی کامل با پارک دلفین های کیش

آشنایی کامل با پارک دلفین های کیش

پارک دلفین ‌های کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم جزیره است. این پارک دارای یک استخر بزرگ بوده که در آن دلفین‌ها زندگی می‌کنند و اجرای شوهایی با حضور آن‌ها برگزار می‌شود. همچنین در این پارک، فرصتی برای سوار شدن بر روی دلفین‌ها به صورت تفریحی نیز وجود دارد. علاوه بر آن، در پارک دلفین‌ها

آشنایی کامل با پارک دلفین های کیش

آشنایی کامل با پارک دلفین های کیش

پارک دلفین ‌های کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم جزیره است. این پارک دارای یک استخر بزرگ بوده که در آن دلفین‌ها زندگی می‌کنند و اجرای شوهایی با حضور آن‌ها برگزار می‌شود. همچنین در این پارک، فرصتی برای سوار شدن بر روی دلفین‌ها به صورت تفریحی نیز وجود دارد. علاوه بر آن، در پارک دلفین‌ها امکان شنا با دلفین‌ها و آموزش شنا با آن‌ها نیز وجود دارد. پارک دلفین ‌های کیش به عنوان یکی از جاذبه‌های تفریحی، هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. شما با رزرو هتل مارینا پارک کیش می‌توانید دسترسی ساده‌ای به این پارک داشته باشید. در ادامه به معرفی پارک دلفین‌ها می‌پردازیم.

معرفی پارک دلفین ‌های کیش

پارک دلفین‌ها یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در جزیره کیش است. این پارک به عنوان یک فضای سرگرمی و آموزشی برای دیدن دلفین‌های زیبا و هوشمند شناخته می‌شود. در پارک دلفین‌های کیش شما می‌توانید از نزدیک با دلفین‌ها ارتباط برقرار کنید و حتی با آن‌ها شنا کنید. این پارک دارای استخرهایی با آب شیرین و آب دریا است که در آن‌ها دلفین‌ها بازی و شنا می‌کنند.

علاوه بر برنامه‌های تفریحی، پارک دلفین‌های کیش ارائه دهنده برنامه‌های آموزشی نیز هست. برای مثال، شما می‌توانید از دوره‌های آموزشی استفاده کنید و از تکنیک‌های مختلف شنا با دلفین آشنا شوید. همچنین، در پارک دلفین‌های کیش، نمایش‌های مختلف دلفین‌ها و اجرای حرکات جالب و تفریحی برای بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.

پارک دلفین‌های کیش در ۱۰۰ هکتار از منطقه‌ی ساحلی شهر کیش قرار دارد و با داشتن تجربه‌ای نزدیک به دو دهه در زمینه نگهداری و آموزش دلفین‌ها، به یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه تبدیل شده است. پارک دلفین‌ها از سال ۱۳۸۴ فعالیتش را آغاز کرد. این پارک به صورت خصوصی تاسیس شده که شامل فضای سبز با گونه‌های مختلف گیاهی و باغ پرندگان است. در این مجموعه تفریحی، گونه‌های مختلف پستانداران دریایی مثل دلفین، شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و وجود دارد. شما می‌توانید از هنرنمایی این موجودات دوست‌داشتنی نهایت لذت را ببرید.

برای اقامت در کیش و دسترسی ساده به این پارک مهیج، هتل مارینا پارک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. مارینا پارک یکی از هتل‌های برجسته و لوکس جزیره کیش است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی واقع شده و دسترسی آسانی به اماکن تفریحی، خرید و بازارچه جزیره دارد. امکانات هتل مارینا پارک شامل اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن و زیبا، رستوران، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و… است. همچنین از امکانات رایگان هتل می‌توان به اینترنت وای فای، پارکینگ و صبحانه اشاره کرد.

هتل مارینا پارک کیش با ارائه خدمات و امکانات بسیار عالی، تلاش می‌کند تا اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای مهمانان خود فراهم کند. بعضی از امکانات و خدمات این هتل شامل اتاق‌های لوکس و مجهز به تمام امکانات رفاهی، رستوران با منوی متنوع از غذاهای لذیذ، کافی شاپ با نوشیدنی‌های گرم و سرد، استخر سرپوشیده و روباز به همراه جکوزی و سونا، سالن بدنسازی با تجهیزات کامل و حرفه‌ای، خدمات اتاق از جمله خدمات نظافتی، خشکشویی و اتوکشی، تلویزیون با صفحه‌ی بزرگ، سیگنال دهی تصویر بسیار عالی و برنامه‌های متنوع، پارک بازی و استخر کودکان، سالن بیلیارد، پینگ پنگ و خدمات تاکسی است.

معرفی پارک دلفین ‌های کیش

معرفی پارک دلفین ‌های کیش

برنامه‌های پارک دلفین‌ های کیش

پارک دلفین‌های کیش، برنامه‌های متنوعی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. از جمله آنها نمایش دلفین‌های زنده با حضور مربیان حرفه‌ای، نمایش فیلم‌های آموزشی درباره دلفین‌ها و دریای خزر، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کودکان و بزرگسالان، امکان شنا با دلفین‌ها برای علاقه‌مندان، اجرای حرکات زیبا موجودات آبی پارک، شوی دلفین‌ها و… است.

امکانات پارک دلفین کیش

از امکانات ویژه پارک دلفین، امکان گرفتن عکس توسط عکاسان حرفه‌ای با دوربین عالی است. شما می‌توانید در موقعیت‌های مختلف پارک درخواست عکس کنید. این عکس‌ها روی کاغذ، لیوان و چاپ می‌شود و سپس با پرداخت هزینه، به شما ارائه می‌گردد. همچنین شما می‌توانید از فروشگاه‌های داخل پارک، انواع سوغاتی‌های جذاب را خریداری کنید.

رستوران و کافی شاپ پارک دلفین کیش

جالب است بدانید این پارک مهیج دارای سالن‌های پذیرایی در قالب رستوران و کافی شاپ نیز هست. رستوران پارک دلفین‌ها، منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین کافی شاپ پارک دلفین‌ها منویی جذاب از نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها و شیرینی‌ها، انواع چای و قهوه و… را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

فضای سبز پارک دلفین‌ها

پارک دلفین فضای سبز بسیار زیبایی دارد و به عنوان یکی از پارک‌های بزرگ در کیش شناخته می‌شود. این پارک دارای محیطی طبیعی و دلپذیر برای بازدیدکنندگان است. همچنین فضای سبز پارک، دارای باغ‌های مختلف، شامل باغ گل و باغ گیاهان دارویی نیز است که به دلیل زیبایی و بوی خوش، مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. 

در کنار پرورش حیوانات دریایی، این فضاهای سبز و باغ‌های مختلف نیز از جذابیت‌های اصلی پارک دلفین کیش به شمار می‌روند. فضای سبز پارک دلفین‌ها دارای بیش از ۱۰۰ گونه گیاهی از جمله اوکالیپتوس، آکاسیا، درخت لور، کهور، گل ختمی، درختان نخل بزرگ، گیاه زیبای بنجامین‌، تکوما، انواع کاکتوس و… است. 

فضای سبز پارک دلفین‌ها

باغ پرندگان پارک دلفین های کیش

باغ پرندگان پارک دلفین کیش یکی از بخش‌های جذاب و محبوب این پارک تفریحی است. در این باغ، شما می‌توانید به راحتی با بیش از ۱۰۰ پرنده مختلف آشنا شوید. این باغ شامل پرندگانی همچون قناری، بوقلمون، بلدرچین، طوطی، پاپاگایی، فلامینگو، نورس، انواع پلیکان، شتر مرغ، طوطی ماکائو، طاووس، انواع لک لک، توکان، قو، پنگوئن و جانوران کمیابی مانند کروکودیل است.

در باغ پرندگان پارک دلفین های کیش شما می‌توانید از نزدیک با پرندگان آشنا شده و با آنها ارتباط برقرار کنید. در این باغ، مربیان حرفه‌ای پرندگان، برنامه‌های آموزشی و نمایش‌هایی را برای بازدیدکنندگان برگزار می‌کنند که تجربه‌ای خاص برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین، در باغ پرندگان پارک دلفین‌ها امکانات رفاهی و تفریحی دیگری نیز برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. 

برای مثال یک فضای سبز زیبا با نورپردازی جذاب قرار دارد که شما می‌توانید در آن به استراحت بپردازید. همچنین، محل‌هایی برای نشستن و تفریح درون باغ پرندگان نیز در نظر گرفته شده است. باغ پرندگان پارک دلفین کیش یکی از مقاصد دیدنی و تفریحی شهر کیش است که با فضای طبیعی خود و حضور انواع پرندگان زیبا، تجربه‌ای خاص از سفر به این شهر را به شما هدیه می‌دهد.

کلاسیک شو پارک دلفین کیش

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های پارک دلفین‌ها، کلاسیک شو است. در این مکان انواع شعبده بازی و نمایش‌های مهیج اجرا می‌شود. در واقع یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های دلفیناریوم کیش، مجموعه کلاسیک شو است. این بخش با حضور هنرمندان مشهور همراه است. از جمله برنامه‌های کلاسیک شو، بازی با نور همراه با موسیقی زنده و انجام حرکات نمایشی است.

آکواریوم پارک دلفین های کیش

جالب است بدانید در پارک دلفین‌ها دو آکواریوم بزرگ وجود دارد. در یکی از آن‌ها ماهی‌های بزرگ مانند کوسه، اره ماهی، سفره ماهی و… هستند که از دیدن آنها شگفت‌زده می‌شوید. در آکواریوم دوم، انواع ماهی‌های کوچک و رنگارنگ بسیار زیبا را مشاهده خواهید کرد. این تضاد در دو آکواریوم شما را به وجد می‌آورد. یک طرف ماهی‌های بزرگ و جذاب و سمت دیگر آکواریومی با ماهی‌های ظریف و کوچک که در آب می‌رقصند.

آکواریوم پارک دلفین های کیش

تونل خزندگان پارک دلفین های کیش

اگر دلتان هیجان بیشتری می‌خواهد باید به قسمت تونل خزندگان پارک دلفین کیش سر بزنید. در این بخش انواع کروکدیل، تمساح، مار افعی، انواع مارهای سمی، آفتاب پرست و… وجود دارد. تونل خزندگان پارک دلفین‌ها را از دست ندهید و شجاعت خود را بسنجید. البته این قسمت همواره موردتوجه بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد؛ چراکه بخش بسیار جذابی است.

موقعیت مکانی پارک دلفین ‌های کیش

می‌دانید که کیش یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران است و پارک دلفین‌ها با امکانات و جاذبه‌های خود، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی و تفریحی شهر است. پارک دلفین‌های کیش فاصله کمی تا مرکز شهر و همچنین فرودگاه دارد. آدرس دقیق پارک دلفین کیش استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، مجموعه پارک دلفین‌ها است. یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت در جزیره و بازدید از پارک دلفین‌ها، هتل آرامیس پلاس کیش است. 

شما با رزرو هتل آرامیس پلاس کیش می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی در جزیره داشته باشید و به سادگی خودتان را به مجموعه پارک دلفین‌ها برسانید. هتل آرامیس پلاس یک هتل لوکس و مدرن در جزیره کیش است. این هتل با فضایی شیک و زیبا، اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن، رستوران با منوی چندگانه، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و امکانات دیگر، تلاش می‌کند تا به مهمانان خود اقامتی شگفت‌انگیز و لذت‌بخش ارائه دهد. اتاق‌های هتل آرامیس پلاس با طراحی زیبا و دلنشین، دارای تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مهمانان هستند. 

همچنین این هتل از امکاناتی همچون خدمات اتاق، پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای، خدمات تاکسی و امکانات نگهداری از کودکان بهره می‌برد. رستوران هتل آرامیس پلاس کیش با منوی جذاب، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را شامل می‌شود که برای علاقه‌مندان به هر نوع سلیقه‌ای، مناسب است. همچنین در لابی هتل، کافی شاپی با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد موجود است.

جاهای دیدنی اطراف پارک دلفین کیش

اگر زمان اندکی در اختیار دارید و می‌خواهید یک روز از سفرتان را به دیدن جاذبه‌های کیش اختصاص دهید، بهترین کار بررسی جاهای دیدنی اطراف پارک دلفین‌ها است. با اینکار شما می‌توانید در یک روز از چند جاذبه دیدن کنید. از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک این پارک اسکله بزرگ تفریحی کیش، پارک ساحلی مرجان، مرکز خرید کوروش، آکواریوم کیش، پارک ساحلی سیمرغ، کلوپ دریایی ناتیلوس، پارک آبی اوشن، مرکز خرید مروارید و پلاژ آقایان است. 

همچنین، در نزدیکی پارک دلفین‌های کیش، انواع فروشگاه‌های محلی و بازارهای سنتی برای خرید سوغاتی‌های جذاب و صنایع دستی قرار دارد. از طرفی در نزدیکی پارک دلفین‌ها رستوران‌های خوبی وجود دارد. شما می‌توانید در رستوران‌های محلی و بین المللی شهر کیش، از غذاهای لذیذ و متنوع لذت ببرید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

قوانین و مقررات پارک دلفین های کیش

بلیط نوزاد تا زیر ۲ سال به شرط ارائه کارت شناسایی رایگان است. بلیط برای کودکان بین ۲ تا ۴ سال به صورت نیم‌بها محاسبه می‌گردد. ورود انواع دوربین عکاسی در پارک ممنوع است. ورود هرگونه کالسکه به کلیه سالن‌های مجموعه نیز ممنوع است. شما می‌توانید بلیط پارک دلفین‌ها را به صورت آنلاین هم خریداری کنید.

قوانین و مقررات پارک دلفین های کیش

نحوه دسترسی به دلفیناریوم کیش

معمولا اکثر هتل‌ها دارای تاکسی سرویس هستند. همچنین شما می‌توانید از تاکسی‌های آنلاین برای بازدید از پارک دلفین کیش استفاده کنید. داخل پارک نیز اتوبوس قطاری برای حمل و نقل آسان شما وجود دارد تا بدون هیچ مشکلی بتوانید از پارک دلفین‌ها به باغ پرندگان، تونل خزندگان، آکواریوم آب شور و مجموعه کلاسیک شو بروید. نگران هزینه نیز نباشید. هزینه حمل و نقل در پارک دلفین‌ها معمولا رایگان است و مراجعه کنندگان عزیز می‌توانند بدون صرف هیچ هزینه‌ای، از سرویس حمل و نقل داخل پارک بهره‌مند شوند.

ساعات بازدید پارک دلفین‌ها

معمولا ساعت بازدید از پارک دلفین‌ها، ۴ یا ۵ عصر است. قبل از ساعت ۸ شب هم باید از مجموعه خارج شوید. در همین بین باید از باغ پرندگان، شوی دلفین‌ها، فضای سبز، رستوران و دیگر قسمت‌های جذاب آن دیدن کنید و از زمانی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، بهترین بهره را ببرید.

بهترین زمان بازدید از پارک دلفین های کیش

همان‌طور که می‌دانید جزیره کیش در جنوب کشورمان قرار دارد. پس می‌توان به راحتی حدس زد که تابستان‌ فصل خوبی برای سفر به کیش نیست! البته اگر گرما را دوست داشته باشید، می‌توانید تابستان نیز به دیدن مجموعه دلفیناریوم کیش بروید. در کل بهترین فصل برای بازدید از پارک دلفین‌ها، پاییز و زمستان است. در این دو فصل هوا متعدل بوده و دمای هوا نیز بسیار دلچسب است. اکثر مسافران نیز فصل پاییز و زمستان را برای بازدید از این پارک انتخاب می‌کنند.

جمع‌بندی

در پارک دلفین ‌های کیش دلفین‌ها برای بازی و شنا به صورت آزاد در استخرها قرار می‌گیرند و شما می‌توانید با حضور در محیط طبیعی، لحظاتی شاد و فراموش‌نشدنی را سپری کنید. علاوه بر برنامه‌های تفریحی، در این پارک برنامه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود که به شما کمک می‌کنند با دلفین‌ها بیشتر آشنا شوید. در شو دلفین‌ها حرکات جالب و تفریحی به صورت گروهی یا فردی نمایش داده می‌شود که تجربه‌ای فوق‌العاده برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. در کل، پارک دلفین ‌های کیش یکی از بهترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جزیره است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز