کد خبر : 208780
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

نباید به ما بگویند استان محروم کهگیلویه و بویراحمد

نباید به ما بگویند استان محروم کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در نشست شورای برنامه ریزی که با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات‌رسان برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان استان در حوزه هوش مصنوعی که یک علم جدید است موفق شدند در مسابقات جهانی ترکیه مقام اول جهان را کسب کنند که اتفاق بزرگی برای استان بشمار

نباید به ما بگویند استان محروم کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در نشست شورای برنامه ریزی که با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات‌رسان برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان استان در حوزه هوش مصنوعی که یک علم جدید است موفق شدند در مسابقات جهانی ترکیه مقام اول جهان را کسب کنند که اتفاق بزرگی برای استان بشمار می رود.

وی گفت: استعداد و توان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در حدی است که فرزندان ما در مسابقات جهانی این چنین افتخار آفرینی می کنند، بنابراین نباید به ما بگویند استان محرومی هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه می خواهیم استان را به کمک مردم مُتحول کنیم و اقتصاد استان را سر و سامان بدهیم، اظهار داشت: حوزه اقتصادی، سازمان برنامه ریزی و حوزه عمرانی موظف هستند مواردی را که جهت مردمی سازی تحول در استان احصاء کردیم برنامه ارائه دهند چرا که مدیران با این موارد ارزیابی می شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید خودمان بفکر ایجاد تحول و رشد در استان باشیم و رشد و توسعه استان را معطوف به جای دیگری ندانیم، خاطرنشان کرد: مدام بر جهادی بودن مدیران تاکید داریم و برای کار جهادی باید نگاه انقلابی که یک ضرورت است وجود داشته باشد.

احمدزاده بر استفاده از جوانان و نخبگان در انجام کارها تاکید و یادآورشد: کارهای دانش بنیان مورد حمایت قرار گیرند و بر روی اقتصاد مقاومتی کار شود و اگر کار نکنیم استان زمین می خورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مواردی که بیان می شود توصیه نیست بلکه تکلیف است و دستگاه‌ها مُکلف به اجرای آن هستند، ادامه داد: دو قطبی سازی تخریب گر است و به استان آسیب می‌زند، بنابراین توصیه می کنم گروه‌های سیاسی بخاطر توسعه و رشد استان از دو قطبی سازی بپرهیزند.

مولدسازی در ادارات جدی گرفته نشده است

احمدزاده با تاکید بر مولدسازی از سوی دستگاه های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌ رسان این استان، اظهار داشت: مولدسازی در ادارات این استان جدی گرفته نشده است

وی گفت: قانون مولدسازی در استان جدی گرفته شود و بانک‌ها و دستگاه‌ها املاک مازاد خود را اعلام کنند.

مدیر ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌ رسان مورد تاکیداست چرا که جایگاه استان در این زمینه قابل قبول نیست و بهره‌وری در حوزه های مختلف باید نمود داشته باشد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز