کد خبر : 208839
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۰۱

مدت زمان صدور ویزای استرالیا

مدت زمان صدور ویزای استرالیا

  یکی از اصلی‌ترین مسائلی که هنگام مهاجرت به کشورهای مختلف مطرح می‌شود، مدت زمان صدور ویزا است. هر یک از مجوزهای اقامتی محدودیت‌های خاصی دارند؛ به همین سبب بازه زمانی پاسخ‌دهی به درخواست ارائه شده برای برخی از افراد اهمیت پیدا می‌کند. بعضی دیگر هم به دلیل شرایطی که دارند، زمان مشخص شدن تکلیفشان

 

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که هنگام مهاجرت به کشورهای مختلف مطرح می‌شود، مدت زمان صدور ویزا است. هر یک از مجوزهای اقامتی محدودیت‌های خاصی دارند؛ به همین سبب بازه زمانی پاسخ‌دهی به درخواست ارائه شده برای برخی از افراد اهمیت پیدا می‌کند. بعضی دیگر هم به دلیل شرایطی که دارند، زمان مشخص شدن تکلیفشان برایشان اهمیت پیدا می‌کند. اگر قصد دارید برای ادامه زندگی خود از طریق روش‌های در دسترس به استرالیا مهاجرت نمایید، در این مطلب ما را همراهی کنید؛ زیرا قصد دارید به سراغ بررسی مدت زمان صدور ویزای استرالیا برویم.

به دلیل شرایط بسیار مساعد زندگی، تحصیل، کار و سرمایه گذاری در این کشور هر ساله افراد بسیاری برای به دست آوردن اقامت موقت و یا دائم آن وارد عمل می‌شوند. بسته به فاکتورهای مختلف، تایمی که به طول می‌انجامد تا اداره مهاجرت تصمیم نهایی را در مورد هر متقاضی بگیرد متفاوت خواهد بود. با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا بیان کردیم، به دست آوردن اطلاعاتی در مورد هر یک از مجوزهای موجود و عوامل تاثیر گذار بر این بازه برای یافتن پاسخ مدت زمان صدور ویزای استرالیا چقدر است بسیار مهم هستند؛ به همین سبب هم در ادامه به بیان توضیحاتی پیرامون مواردی که به آنها اشاره شد خواهیم پرداخت.

عوامل موثر بر مدت زمان صدور ویزای استرالیا

همان‌طور که شما عزیزان می‌دانید، برای آن که بتوان ویزاهای مختلف را به دست آورد باید مراحل و گام‌های مختلفی را پشت سر گذاشت.هر یک از مراحل بیان شده بسته به فاکتورهایی نیازمند صرف زمان متفاوتی خواهند بود؛ به عنوان مثال متقاضی باید تمامی اسناد مورد نیاز و بیان شده در چک لیست را به طور کامل  و صحیح آماده و ترجمه کند. با این کار از برگشت خوردن پرونده و یا درخواست اسناد اضافی برای توضیحات تکمیلی جلوگیری می‌شود.

ثبت اطلاعات بیومتریک، انجام تست پزشکی و چنین امور جانبی‌ای هم بر روی مدت زمان صدور ویزای استرالیا تاثیر گذار هستند. نکته دیگری که باید در این روند به آن اشاره داشته باشیم چیزی نیست جز نوع مجوزی که برای به دست آوردن آن اقدام خواهید کرد.هر ساله ظرفیت‌هایی توسط اداره مهاجرت برای هر مسیر اعلام می‌شود و افرادی که امتیاز بالاتری داشته باشند، شانس بیشتری هم برای موفقیت خواهند داشت. نیازهای کشور و سیاست تعیین شده توسط دولت در جذب مهاجران را هم می‌توان به عنوان یکی از سایر شاخصه‌های تاثیر گذار بر روی مدت زمان صدور ویزای استرالیا دانست.

مدت زمان صدور انواع ویزاهای استرالیا

همان‌طور که می‌دانید،بسته به مجوزی که قصد اخذ آن را دارید و وضعیت شخصی شما بازه‌های پاسخ‌دهی به پرونده و درخواستتان متفاوت خواهد بود. مرسوم‌ترین مسیرهایی که ایرانیان از آنها برای رسیدن به اقامت کشور مورد بحث استفاده می‌کنند را می‌توان شامل سرمایه گذاری، کاری و تحصیلی دانست.هر یک از مواردی که به آنها اشاره شد، از زیر مجموعه‌ها و ساب کلاس‌های مختلفی تشکیل شده‌اند. برای آن که داده‌هایی به روز را در مورد هر یک در اختیارتان قرار دهیم، بخش‌هایی را به آنها اختصاص داده‌ایم و سعی ما بر آن بوده تا اطلاعاتی مفید در مورد تمامی آنها بیان کنیم.

مدت زمان صدور ویزای سرمایه گذاری استرالیا

سرمایه گذاری در کشوری که یکی از برترین اقتصادهای را دارد و درهای بازارهای جهانی همواره به سوی آن باز است، یکی از بهترین گزینه‌هایی به حساب می‌رود که برای گسترش کسب و کار خود می‌توانید به سراغش بروید. اداره مهاجرت برای انتخاب افراد واجد شرایط از میان متقاضیان با وضعیت متفاوت، ساب کلاس‌های مختلفی را طراحی و پیش رویشان قرار داده است که از میان پرطرف‌دارترین آنها می‌توان به ساب کلاس‌های 188 و 888 اشاره کرد.

اگر بخواهیم در ارتباط با دسته اول صحبت کنیم باید بگوییم که آنها شامل جریان‌های کارآفرین، گسترش نوآوری کسب و کار،سرمایه گذاری قابل توجه، سرمایه گذاری، سرمایه گذاری ممتاز و توسعه سرمایه گذاری قابل توجه می‌شوند. مدت زمان صدور ویزای استرالیا برای هر یک از آنها به ترتیب در بازه‌های 87 روز تا 13 ماه، 8 تا 13 ماه، 12 تا 22 ماه، 22 تا 42 ماه و 15 تا 36 ماه قرار می‌گیرند (برای دو مورد آخر بازه مشخصی تعیین نشده است). مدت زمان صدور ویزای استرالیا برای جریان نوآوری تجاری و جریان سرمایه گذاری قابل از ساب کلاس‌های 888 مشخص شده‌اند و برابرند با 27 تا 34 ماه و 33 تا 37 ماه.

مدت زمان صدور ویزای کاری استرالیا

پس از بررسی مسیر سرمایه گذاری، زمان آن می‌رسد تا به سراغ مدت زمان صدور ویزای استرالیا برای درخواست‌های کاری برویم. این دسته هم به مانند گروه قبلی دارای ساب کلاس‌های مختلفی است که مهم‌ترین و پرطرف‌دارترین آنها را می‌توان شامل ویزاهای 189، 190 و 491 دانست.

اگر تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز برای هر یک را به طور کامل و طبق چک لیست ارائه شده آماده سازی کنید، به ترتیب مدت زمان صدور ویزای استرالیا برایشان در بازه‌های 3 تا 5 ماه، 4 تا 14 ماه و 5 تا 20 ماه قرار می‌گیرد. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که میزان ظرفیت‌های ارائه شده برای کد رشته مد نظرتان چقدر است و صف آن چه وضعیتی دارد؛ به عنوان مثال اگر زمینه کاری‌تان متقاضیان بسیاری دارد و ظرفیت‌ها پاسخگوی تمامی افراد واجد شرایط و دارای امتیاز بالا نباشد، ممکن است تایم پاسخگویی‌ای که به آنها اشاره شد افزایش داشته باشد.

مدت زمان صدور ویزای تحصیلی استرالیا

بسیاری از افراد که به دنبال سپری کردن دوره‌های آموزشی در بهترین مراکز علمی جهان هستند، استرالیا را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌نمایند.برخی از این اشخاص با محدودیت‌هایی نظیر اتمام معافیت تحصیلی رو به رو خواهند بود؛به همین سبب هم مدت زمان صدور ویزای استرالیا برایشان اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر در سایت اداره مهاجرت به دنبال ساب کلاس 500 بگردید، با صفحه اختصاصی مجوز اقامتی مورد بحث مواجه خواهید شد.

تمامی اطلاعاتی که در بخش‌های قبلی مشاهده کردید، بر اساس آخرین اعلانات دولت در پورتال بیان شده بودند. در این صفحه بازه خاصی برای مدت زمان صدور ویزای تحصیلی بیان نشده است و آن وابسته به زمان درخواست و نوع ویزای مد نظر معرفی شده؛ پس اگر به دنبال اطلاعات دقیق‌تری پیرامون این مسئله هستید، توصیه می‌کنیم به صفحه Visa processing times مراجعه نمایید.

چطور مدت زمان صدور ویزای استرالیا را به حداقل برسانیم؟

تا به اینجای مطلب بازهایی را پیرامون مدت زمان صدور ویزای استرالیا بیان کردیم. آیا به دنبال آن هستید تا در حداقل تایم ممکن به درخواست شما رسیدگی شود و پاسخ نهایی را دریافت کنید؟ در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ استفاده از خدمات وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا بروید. جناب آقای دامون آرین که عضویت سازمان مارا را به دست آورده‌اند، با این عنوان در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا به فعالیت می‌پردازند.

اگر پرونده شما عزیزان تحت نظارت ایشان تشکیل و پیگیری شود، به دلیل نظارت بالایی که بر پروسه مورد بحث خواهد شد و به روز بودن اطلاعات ایشان از بازگشت خوردن درخواست جلوگیری می‌شود؛ علاوه بر این در صورت ریجکت شدن پرونده، قابلیت درخواست تجدید نظر هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. آیا در انتخاب مسیر مناسب برای خود دچار تردید هستید؟در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید تا با بررسی دقیق شرایط شما، بهترین گزینه را پیش رویتان قرار دهند.

منبع این مقاله : سلکت ویزا https://selectvisa.com/fa/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز