کد خبر : 208890
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

نقد و بررسی «نسل پاد»: مادری، بهینه شده

نقد و بررسی «نسل پاد»: مادری، بهینه شده

  زیرنویس The Pod Generation 2023 در اینجا یک ایده راه اندازی جدید وجود دارد: یک فناوری پیشرفته که به جنین اجازه می دهد به پادکست گوش کند تا مبادا در رحم حوصله شان سر برود. این همان چیزی است که مرکز رحم در «نسل غلاف» سوفی بارت ارائه می‌کند، فیلمی به طرز شرورانه‌ای خنده‌دار

 

زیرنویس The Pod Generation 2023 در اینجا یک ایده راه اندازی جدید وجود دارد: یک فناوری پیشرفته که به جنین اجازه می دهد به پادکست گوش کند تا مبادا در رحم حوصله شان سر برود. این همان چیزی است که مرکز رحم در «نسل غلاف» سوفی بارت ارائه می‌کند، فیلمی به طرز شرورانه‌ای خنده‌دار و سرگرم‌کننده، اگر هم نگران‌کننده باشد، که دقیقاً به موقع برای عصر ما از ChatGPT و نابودی هوش مصنوعی می‌آید.

در آینده‌ای علمی تخیلی که همه چیز به‌طور بی‌رحمانه و با فناوری پیشرفته بهینه‌سازی می‌شود، مرکز رحم غلاف‌هایی به شکل تخم‌مرغ با نظارت دیجیتالی ارائه می‌دهد که نوزاد را تا پایان تولد حمل می‌کند. این یک گزینه فریبنده است که ریچل (امیلیا کلارک) را که برای یک A.I کار می کند قرار می دهد. شرکت، و همسرش الوی (چیوتل اجیوفور)، گیاه شناس که از قطع ارتباط جامعه با طبیعت ناامید شده و با یکدیگر در تضاد هستند.

از آنجایی که این زوج که با شیمی فوق‌العاده‌ای توسط کلارک و اجیوفور بازی می‌کنند، با تردید وارد این پروسه می‌شوند، این فیلم به طعنه‌پردازی ما از یک مدینه فاضله دیجیتالی می‌پردازد، شهری که در آن فن‌آوری سرمایه‌داری راه‌حل همه چیز است، از آموزش و مراقبت‌های بهداشتی تا پدرسالاری. و ظاهراً تمام جنبه های ناخوشایند و مزاحم زن بودن (یعنی بارداری و مادری). در حالی که مضامین هولناک آن تفسیرهایی را به همراه می‌آورد که در نهایت کمی نازک است، طنز بارت به بهترین شکل ممکن لذت می‌برد – بدون اینکه خودش را خیلی جدی بگیرد.

بسیاری از سرگرمی‌ها صرفاً در وجود ناهماهنگی کمدی بین این واقعیت پوچ‌گرا و آرمان‌شهر به طرز مشکوکی آرامش‌بخش و غنی حاصل می‌شود. گویاترین و نفرین‌کننده‌ترین مکاشفه را می‌توان در بررسی دنیای علمی تخیلی غوطه‌ور فیلم در کنار پسر عموی دورش که در فیلم «Her» اسپایک جونز در سال 2013 وجود دارد یافت: تفاوت‌ها در حساسیت‌های آنها تصویری از پیشرفت رو به پایین بین خوش‌بینی فناوری ارائه می‌دهد. اوایل دهه 2010، زمانی که فرهنگ استارت‌آپ هنوز جالب تلقی می‌شد، و نیروهای به‌طور وحشتناکی سریع و مصرف‌کننده که آینده دیجیتال ما از آن زمان به آن تبدیل شده است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 34 در انتظار بررسی : 34 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز