کد خبر : 208914
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۴۱

سرسبزی و طراوت رویایی دست یافتنی با نهالوند!

سرسبزی و طراوت رویایی دست یافتنی با نهالوند!

طراوت و سرسبزی را در کجا باید جستجو کرد؟ دراین مطلب ما تصمیم داریم به شما بگوییم این رویای شیرین را نهالوند برای شما با حقیقت پیوند می زند تنها اگر خود شما بخواهید! باغداری را آغاز کنید، این اولین قدم شما برای موفقیت است. شاید فکر کنید که باغداری زحمت زیادی دارد و به

طراوت و سرسبزی را در کجا باید جستجو کرد؟ دراین مطلب ما تصمیم داریم به شما بگوییم این رویای شیرین را نهالوند برای شما با حقیقت پیوند می زند تنها اگر خود شما بخواهید! باغداری را آغاز کنید، این اولین قدم شما برای موفقیت است. شاید فکر کنید که باغداری زحمت زیادی دارد و به هیچ عنوان نمی تواند آینده شما را تضمین کند. البته که این تفکر شما باتوجه به ذهنیت مدرن امروزی قابل درک و پذیرش است، اما بهتر نیست کمی از جامعه مدرن دور شوید و به باغات و باغداری روی بیاورید!

طبیعت مادر همه ماست و دامن پر مهر خود را برای به آغوش کشیدن ما گسترانیده؛ پس دست رد به آغوش این مادر زدن روا نیست! بیاید امروز قدم به قدم با یکدیگر پیش برویم تا شما را با باغداری آشنا کرده و برای سرمایه گذاری در این زمینه مشتاق سازیم. امیدواریم که چند دقیقه ای از وقت ارزشمند خود را در اختیار ما قرار دهید!

نهالستان تخصصی میوه

شگفت ترین سرمایه گذاری در قرن 21

قرن 21 شگفت ترین چیزها را برای بشر به نمایش گذاشته از یک طرف در وب سایت های بزرگی مانند ویکی پدیا می بینیم که ارزهای دیجیتال، بازار بورس، خرید طلا و دلار فراگیر شده و بزرگ و کوچک به دنبال راهی برای ورود به این زمینه ها هستند.

اما امروز ما تصمیم داریم این شوآف های مدرن را کنار زده و در قرن 21 یکی از شگفت ترین زمینه های سرمایه گذاری را به شما معرفی کنیم. زمینه ای که حتی ویکی پدیا به همراه چندی دیگر از همراهان خود مانند wiki how، ویکی کشاورز و نهالستان نهالوند حتی بیشتر از سرمایه گذاری های کلیشه ای امروزی با آن موافق هستند، و آن چیزی نیست جز سرمایه گذاری در زمینه خرید و کاشت نهال یا در واقع احداث یک باغستان پر از میوه های آبدار و خوش طعم!

چه فکر می کنید، آیا باغداری و فعالیت در زمینه باغ و نهال بهتر است دور شدن از آن فضای خفقان آور با خانه های همیشه قرمز بازار بورس ایران نیست؟ چرا به جای زل زدن به خانه های قرمز رنگ بازار بورس، چشم هایتان را به تماشای سرسبزی دعوت نمی کنید؟

سرمایه گذاری سبز اسمی است که ما برای کاشت نهال و باغداری انتخاب کرده ایم و بدون شک می تواند بهتر از سرمایه گذاری های مدرن باشد؛ چرا که هم آینده تان را تامین می کند و هم به راستی برای روحیه شما و حفظ محیط زیست مفید خواهد بود!

سرمایه گذاری سودمند در زمینه باغداری نیازمند دانش و آگاهی است!

هر نوع سرمایه گذاری نیاز به دانش و آگاهی کامل دارد! ندانسته و نشناخته نمی توان دل به دریا زد و به این راه وارد شد.

اگر اولین قدم ها را درست بلند نکنید، بدون شک مطمئن باشید شکست خواهید خورد. به قول قدیمی تر ها گفتنی خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج!

آگاه باشید و سعی کنید هر روز و هر ساعت تجربه های بیشتری بیاموزید تا بتوانید شما هم به یکی از بهترین باغداران ایران تبدیل شوید. آگاهی و کسب تجربه سخت است، اما ما لقمه را برای شما آماده کردیم تنها کافی است آن را قورت بدهید!

باید به شما بگوییم قبل از آنکه به حرفه باغداری و سرمایه گذاری در زمینه خرید و کاشت نهال وارد شوید، بهتر است نحوه انتخاب نهال هایی که بنیه ای قوی دارند را بیاموزید. مواردی برای آنکه تشخیص دهید یک نهال از بنیه لازم برای رشد برخوردار است، وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:

بهترین نهالستان میوه

  • ریشه نهال یکی از مهم ترین مواردی است که شما باید هنگام خرید و انتخاب نهال به آن توجه داشته باشید. هر نهالی که ریشه ای سالم و قوی دارد بدون شک می تواند در آینده به درختی تنومند و پربار تبدیل شود؛ پس توجه کنید که روی ریشه هیچ آفت یا بیماری وجود نداشته و ریشه ها کاملا سالم باشند.
  • دومین مورد بعد از ریشه تنه نهال است، نهال هایی که تنه ای سالم دارند می توانند در آینده به باردهی برسند. نهال هایی را خریداری کنید که تنه ای زخمی ندارند و هیچ آفت و بیماری روی آن ها دیده نمی شود.

هر نهالی شرایط جوی مختص به خود را می طلبد!

بله شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک نهال را در هر منطقه ای با آب و هوای خاص بکارید و آن نهال رشد کرده و ثمر بدهد! نهال ها هم مانند حیوانات و دیگر جاندارن شرایط جوی خاصی را می طلبند، آیا شما می توانید انتظار داشته باشید که پنگوئن ها در نیمه های غربی آفریقا زندگی کنند؟ بدون شک خیر! پس هر نهالی هم نیازمند شرایطی خاص برای رشد است، این را با معرفی نهال های مختلف و شرایط مورد نیاز هر کدام برای رشد شفاف سازی خواهیم کرد:

نهال های سازگار با آب و هوای سرد

مناطقی با آب و هوای سرد ارتفاع بالاتری از سطح دریا دارند؛ از همین رو باید نهال هایی را در این شرایط بکارید که بتوانند در برابر سرما مقاومت خوبی از خود نشان دهند. نهال های گردو، بادام، به، انگور، فندق، آلبالو، هلو، صنوبر، گوجه سبز، زیتون، خرمالو، شلیل، انجیر، گیلاس ، سیب، پسته و گل محمدی از بهترین نهال ها برای شرایط آب و هوایی سرد به شمار می روند.

نهال های سازگار با آب و هوای گرم

معمولا نهال های زودگل برای مناطقی با آب و هوای گرم مناسب ترند، برای مثال نهال های انار، شلیل، فندق، بادام، انگور، پالونیا، آلو، پسته، انجیر، گردو، زرشک، هلو، گلابی و توت از مناسب ترین نهال ها برای مناطقی با پایین ترین ارتفاع از سطح دریا هستند.

نهال های سازگار با آب و هوای معتدل

در شرایط آب و هوایی معتدل دست شما برای کاشت نهال بازتر است، شما می توانید بیشتر از 80 درصد نهال های موجود را در چنین شرایطی بکارید. برای مثال نهال های آلو، آلبالو، خرمالو، گلابی، گیلاس، فندق، گردو، به، توت، انار، انجیر، زیتون، سیب، زردآلو، پالونیا از بهترین نهال های موجود برای کاشت در این مناطق هستند. البته دقت داشته باشید قبل از کاشت میزان حساسیت نهال به رطوبت خاک را مورد بررسی قرار دهید.

معتبرترین نهالستان ایران

نهالوند پیشتاز در زمینه باغداری

بله نهالوند در زمینه باغداری پیشتاز است و اگر با نهالوند همسو شوید بدون شک به باغی سرسبز و زیبا دست خواهید یافت. برای دسترسی به نهالستان نهالوند و تمامی مزایایی که این نهالستان در اختیار مشتریانش قرار می دهد تنها کافی است آدرس اینترنتی https://nahalvand.com/ را در مرورگر خود جست و جو کنید، آنگاه می فهمید که در نهالوند چه خبر است!

شما می توانید در این وب سایت باکیفیت ترین نهال ها را مشاهده کرده که به تمامی آن ها از سوی سازمان جهاد کشاورزی کشور شناسنامه، کارت سلامت و کارت قرنطینه اعطاء شده است. در ضمن علاوه بر تمامی این ها قیمت محصولات نهالوند نسبت به نهالستان های دیگر بسیار مقرون به صرفه تر و مناسب تر به نظر می رسد؛ پس دست دست نکنید قیمت های رقابتی نهالوند را از دست ندهید و هر آنچه را که به آن نیاز دارید در نهالوند جست و جو نمایید!

البته که نهالوند گزینه دیگری هم در چنته دارد و آن هم می دانید چیست؟ امکان دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان خبره این نهالستان! می گویند کور از خدا چه می خواهد دو چشم بینا، پس منتظر چه هستید همین حالا به نهالوند مراجعه کرده و دستی به سر و روی باغ خود بکشید!

شماره تماس : 09144801930 – 09144801940

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز