کد خبر : 208966
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

امتیازات PageSpeed Insights؟ جان می‌گوید…

امتیازات PageSpeed Insights؟ جان می‌گوید…

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از cleverclicksdigital در صبح روز 28 اکتبر، بویان بسرک در توییتر از چیزی پرسید که ممکن است همه ما قبلاً می دانستیم، اما به هر حال به عنوان یک عادت، همچنان در نظر گرفته می شدیم. او از جان مولر گوگل پرسید که آیا

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از cleverclicksdigital در صبح روز 28 اکتبر، بویان بسرک در توییتر از چیزی پرسید که ممکن است همه ما قبلاً می دانستیم، اما به هر حال به عنوان یک عادت، همچنان در نظر گرفته می شدیم. او از جان مولر گوگل پرسید که آیا موتور جستجو حتی پس از به‌روزرسانی Core Web Vitals همچنان از «سیگنال‌های سرعت صفحه قدیمی» استفاده می‌کند. و با وفاداری به ماهیت خود در کوتاه نگه داشتن پاسخ ها در صورت امکان، پاسخ داد: “نه، همه چیز در حال حاضر cvw است.”

این برای ما چه معنایی دارد؟

همانطور که به یاد دارید، سیگنال های سرعت صفحه قدیمی در سال 2010 و 2018 معرفی شدند. اعلامیه سال 2010 توسط گوگل مبنی بر اینکه سرعت سایت یک فاکتور رتبه بندی است، بسیار ناچیز بود و گوگل ادعا کرد که وزن زیادی ندارد، یعنی کمتر از 1٪ از عبارت های جستجو تحت تأثیر قرار گرفتند و فقط بر روی کاربرانی که به زبان انگلیسی در Google.com جستجو می کردند تأثیر گذاشت.

اعلام سرعت صفحه 2018 باعث شد مردم توجه بیشتری به آن داشته باشند، با این حال، گوگل می گوید که این به روز رسانی الگوریتم برای کاهش رتبه صفحات موبایل کند در SERP طراحی شده است. این زمانی شد که سئوکاران از ابزارهایی مانند Lighthouse، PageSpeed Insights و گزارش تجربه کاربر Chrome استفاده می‌کردند تا تشخیص دهند که کجا می‌توان سرعت صفحه موبایل را بهبود بخشید – و سپس آنها را ایجاد کرد!

 

از سال 2018 پیشرفت‌های جدی در نحوه تجزیه و تحلیل و بهبود سرعت صفحات وب‌سایت – نه تنها در تلفن همراه، بلکه در نسخه‌های دسکتاپ یک سایت وجود داشته است. داده‌های میدانی Core Web Vitals راهی برای مشاهده مشکلات واقعی شد که کاربران هنگام بازدید از یک وب‌سایت با آن مواجه می‌شدند و به SEO و توسعه‌دهندگان بینش بیشتری نسبت به آنچه که برای بهبود تجربه کاربر باید تغییر کند، می‌داد.

 

زمان درج سریع یک صفحه وب در ابزار PageSpeed Insights گذشته است تا ببینید چگونه در دسکتاپ و موبایل امتیاز می گیرد، امتیاز 90+ را می گیرد و سپس ادامه می دهد.

 

آقای مولر خودش این را گفت – اکنون همه چیز در مورد Core Web Vitals است. و این بدان معنی است که از داده های میدانی برای دیدن مشکلات دنیای واقعی که کاربران در مرور صفحات در یک وب سایت با آن مواجه هستند، استفاده کنید.

 

چرا ما اهمیت می دهیم؟

پایین نگه داشتن سرعت صفحه و کیفیت بالای تجربه کاربر بخش مهمی از رتبه بندی یک صفحه وب موبایل/دسکتاپ خواهد بود. ممکن است به آن عادت کنیم و گوگل به ما می گوید از کدام ابزار استفاده کنیم و کدام را نادیده بگیریم.

تمرکز بر بهبود Core Web Vitals، و Core Web Vitals فقط، و مشکلات سرعت صفحه یا تجربه کاربر در Google به گذشته خواهد ماند. حداقل فعلا. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دی ان اس گیمینگ

خرید باتری ماشین کره ای و خارجی

خرید دی ان اس گیمینگ

لیست تجهیزات آتش نشانی

طراحی لوگو حرفه ای

خرید و فروش شرکت پیمانکاری

دیزل ژنراتور

مهاجرت به کانادا

ولت متر عقربه ای

دانلود زيرنويس فارسي سريال

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی

خرید حساب پراپ

خرید ممبر واقعی تلگرام

سازمان امور مالیاتی

معرفی برنامه صندوقچه وام خانگی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

سایت محدوده

سایت کليک نيوز

سایت تالک نيوز

سایت پويشگر

سایت تارگت نيوز

سایت نيوز آيس

سایت نمانيان

سایت اسکن خبر

سایت جريان خبر

سایت چشم انداز نيوز

سایت به علاوه نيوز

سایت روشن نيوز

سایت ديناز نيوز

سایت ويک نيوز

سایت دون نيوز

سایت اسکاي وان

سایت استاندارد نيوز